יש לי רעיון

וִיקוּש

New member
יש לי רעיון ../images/Emo62.gif

היות ומסיבות הסיום כבר בפתח ויש כאלה שכבר עשו, אז כל אחד יכתוב על איך היה, איפה כמה ולמה ונעשה קטגוריה כזאת במאמרים
מתאים לכם?
 
כןןןןןןן

המסיבה שלי ביום שלישי ואחריה אני אכתוב איך ומה היה... בינתיים אני אכתוב מה שאני יודעת: מחיר - 280 ש"ח מקום - בית יד לבנים, חולון הקונספט הכללי - יום שידורים מיוחד בטלויזיה... יש שוטטות, טברנה ועוד כמה דברים... אמרו שמצחיק יהיה, אבל הטקס עצמו לא משהו...... המחיר כולל את הטקס (במאי, מקום), ספר מחזור, תמונת מחזור ואם אני לא טועה גם קלטת וידאו.....
 

נזנז

New member
כמו אצלנו....

התאריך: 10/7 מחיר: 280 ש"ח מקום: גם בית יד לבנים בחולון הקונספט: עדיין לא ברור בהרבה צילומים וקטעי ווידאו של בצפר בקיצר נראה לי יהיה מעאפן
 

Anna Karenina

New member
לנו היה כבר....

היה לנו ב-4/6, בבית יד לבנים בחולון...(אההממ...מקורי, אה?), ואחרי זה היתה לנו מן מסיבה כזו בת"א, עם ארוחת ערב והכל. היה נחמד.. הרעיון של המסיבת סיום היה "חזרה לעתיד". ז'תומרת הלכנו מהעתיד, (זקנים וכו'), לתקופה שהיינו ילדים.
היה נחמד מאוד.
 

נזנז

New member
כנסו רגע...

כל מי שכתבה שהמסיבת סיום שלה תתקיים או שהתקיימה כבר בבית יד לבנים תרשמו מאיפה אתם? אני דרך אגב מחולון
 

Anna Karenina

New member
גם אני מחולון.

איפה את לומדת? (בטוח שלא בביצפר שלי, כי אז הייתי מכירה אותך...לפחות בשם...אנחנו סה"כ 5 כיתות)..
 

dream3

New member
אני

אני גרה בבת ים לומדת באותה כיתה עם daydream beliver
 

OzzzzzY

New member
אהה.....!!!

גם שלי ביום שלישי הזה בבית-יד לבנים חולון... זה אומר שאת לומדת באורט רמת יוסף?!?!
 

HoNeYyYy

New member
סבבה

שלי הייתה לפני חודש,עשינו את זה בחצר של הבית ספר לכל התלמידים וההורים והיה הכי פצצה בעולם! כל אחד מהתלמידים שם משהו כמו 200+
 

CANDY MAN

New member
רק אנחנו שונים?

עשינו טקס סיום + הצגה של השכבה - מצחיקה בטירוף שאנחנו הכנו. אחרי זה כל השכבה הלכה למסיבת נשף ענקית בעזריאלי בקומה ה-49 (איפה שהתצפית - במסעדה) היה ענק! ואז ב-5:00 בבוקר כל השכבה נסעה לים לאפטר PARTY וכדי לראות את הזריחה. שילמנו 500 שקל אבל היה שווה....
 
זו ממש גניבה ...

אני ממש לא יודע באיזה רמת חיים חיים הנערים בכיתה שלך אבל אני תוהה מה עושה ילד שאין לו איך לשלם סכום כזה והבית ספר דורש את זה ממנו...
 

וִיקוּש

New member
בית הספר לא מחייב לשלם...

אבל מיש לא משלם לא בא.... והמסיבה שלנו מחרתיים !!!
 
זה ממש אבל ממש לא פייר

בית הספר חייב להתחשב בשכבות הנמוכות,אין מלגה לתלמידים כאלו?
 

CANDY MAN

New member
בוא נגיד ככה...

מי שלומד בבית הספר שלי ובכיתה שלי בפרט אלו אנשים שיכולים לשלם את ה-500 שקל האלה ולמי שקצת מתקשה אז הבית ספר עוזר בגדול... בכל מקרה, אין מצב כזה שמישהו לא הולך למסיבה או לא הולך לטקס, לכל אחד מוצאים סידור. אני יודע שזו ממש גניבה אבל אנחנו רצינו מסיבה גדולה וקיבלנו כזאת.
 
אצלי בכיתה יש שני אתיופים מחוננים

שהבית ספר עוזר במעל חצי מחיר להם ככה גם לשאר תלמידים כאלו מהשכבה ככה שהם כמעט לא משלמים כלום.
 

Ka Dargo

New member
שלי הייתה לפני חודשיים

עשינו טקס + הצגה שאנחנו עשינו (נח - גרסת 2003) והיה ממש מעולה, מה גם ששתו מאחורי הקלעים ואז עלו לבמה קצת שתויים מה שנתן להצגה עניין עוד יותר מצחיק (הייתי חייב לציין את זה כי אני לא יודע עד כמה זה נפוץ בבתי-ספר אחרים...) אחרי זה נסענו כל השכבה לאיזה מועדון בסביבה כל הסיפור (מועדון + טקס והצגה) לא עלה יותר מ-100 שקל (וזה בסופר לארג') היה ממש אחלה - חוויה לכל החיים ובמיוחד מה שקרה במועדון
*אני גר בסביבת טבריה
 
למעלה