בוא נגיד ככה...
מי שלומד בבית הספר שלי ובכיתה שלי בפרט אלו אנשים שיכולים לשלם את ה-500 שקל האלה ולמי שקצת מתקשה אז הבית ספר עוזר בגדול... בכל מקרה, אין מצב כזה שמישהו לא הולך למסיבה או לא הולך לטקס, לכל אחד מוצאים סידור. אני יודע שזו ממש גניבה אבל אנחנו רצינו מסיבה גדולה וקיבלנו כזאת.