יש לי רעיון לסקר

יש לי רעיון לסקר../images/Emo70.gif

איזה תסרוקת של זיגו אתם יותר אוהבים?
פטריה (כמו עכשיו)
קצר (כמו לפני שהפטריה התארכה)
קצוץ (כמו בתמונות הישנות)
ארוך (כמו בשוב הדיסקו כאן)
קוקו (כמו בשוב הדיסקו כאן)
עצמאות!!
 

שושה 12

New member
../images/Emo79.gifאחלה רעיון...

אבל יש בעיה קטנה: אני אהבתי 2 תסרוקות שלו... (
)
 
למעלה