דורבנית חיפאית מצויה
New member
יש לי רעיון לסקר../images/Emo70.gif
איזה תסרוקת של זיגו אתם יותר אוהבים?
פטריה (כמו עכשיו)
קצר (כמו לפני שהפטריה התארכה)
קצוץ (כמו בתמונות הישנות)
ארוך (כמו בשוב הדיסקו כאן)
קוקו (כמו בשוב הדיסקו כאן)
עצמאות!!
איזה תסרוקת של זיגו אתם יותר אוהבים?