יש לי סחורה למכור

motii011

New member
יש לי סחורה למכור

אהלן חברה! יש לי כמות של סחורה למכור.. רק יש לי כמה בעיות קודם כל אני חדש עם הסיפור של ebay וככל שאני עובר יותר על דפים בפורום אני מגלה שה ebay הזה לא פשוט בכלל. המוצר שלי דיי בעיתי מבחינת מכירה ב ebay בגלל המשקל שלו, כמעט 3 קילו. ביררתי בדואר ועלות המשלוח היא 150 שקל EMS (הם טוענים שבמשקל הזה אין שילוח ימי) מוצרים דומים נמכרים באיביי מתחיל בסביבות השישים דולר. לא חקרתי ממש לעומק את כל המוצרים אם זה חדש או משומש אבל ראיתי גם שיש כאלה שנמכרים ב100 דולר היתרון הגדול שלי זה המחיר יש לי כמות של סחורה 700 יחידות שבארץ אני מוכר ב 70 שקל השאלה הראשונה היא אם מישהו פה מכיר איזה שהוא דרך נוספת של שילוח יותר זולה כמו הקופונים של אביב שיגור בארץ? ב. במידה ואין אפשרות להוזיל את עלות המשלוח הבודדת אם יש מצב למכור את כל הסחורה לאיזה סוחר באיביי בארה"ב. אני ישלח לו את כל הכמות באוניה, והוא ישלח שם אחד אחד... כי הקא'צ פה זה המשקל.... אם זה היה שוקל רק 2 קילו זה היה עולה 50 שקל.
 

ozitex

New member
תשובה

אתה צודק והדואר צודקים! מוצרים מעל 2 ק"ג מחוייבים להישלח באמצעות EMS והתעריף מייקר את כל העיסקה עד כדי אי כדאיות מול מוכרים של מוצרים דומים בארה"ב למשל ששם מחיר השילוח הרבה יותר זול. ואין בארץ תעריף זול יותר מ=EMS לסוג הזה של משלוחים. עכשיו אני אעשה לך סדר קטן בראש, ברשותך. אם אתה מוכר בארץ ב-70 שקל זה עולה לך אני מניח כמחצית כלומר נניח 40 שקל אוקיי? עלות המשלוח היא 150 שקל. ביחד אנחנו מגיעים ל- 190 שקל שזה כ- 50 דולר אוקיי? עכשיו העמלות- על מכירה ב- 100 דולר אתה נפרד מכ- 15 דולר עמלות לאיביי ופייפל , מה שמותיר לך ביד כ- 85 דולר שזה אומר 35 דולר רווח ברוטו. עכשיו תגיד לי מה רע בזה? הלאה. לגבי מכירה לסיטונאי הרי שאתה יכול להעלות את המוצר למכירה בקטגוריה של המוצר שלך ב-WHOLESALE. אני מניח שתמצא סוחר שיקנה ממך את כל הסחורה במחיר הזול שאתה עשוי להציע. אני הייתי שוקל, אם אתה לא לחוץ להיפטר מהסחורה, לנסות למכור בקמעונאות על פי החישוב לעיל. בהצלחה.
 

motii011

New member
דווקא כמות יותר כלכלי

תודה על העזרה... דווקא נראה לי שלמכור כמות גדולה במכה, זה הרבה יותר כלכלי. ביררתי עכשיו כמה עולה עלות מישלוח של כל הכמות לארה"ב ויצא לי סכום של 1200 דולר. כך שיוצא פר יחידה משהו כמו דולר וחצי לחתיכה שזה הורדה משמעותית לעומת 35 דולר משלוח וזה נותן לי מרווח הרבה יותר גבוה. שאלתי היא! המכירות לסיטונאים כמו שכתבת קטגוריית WHOLESALE זה עם אותו בלגן כמו הלקוחות הקטנים פידבקים וכ'ו או שזה יותר בקלות? נניח אני שולח לו דוגמא והוא מאשר. כדי שלא יקרה מצב שהוא מהחזיר לי את כל הכמות?
 
קטגורית wholesale??

אני לא בטוח שאני מבין על מה מדובר - תוכל להאיר את עיניי? מה לגביי מכירה רגילה אבל כ-LOT?
 

ozitex

New member
בכל קטגוריה באיביי

יש גם קטגוריית משנה הנקראת wholesale כלומר כשאתה מפרסם את המוצר הוא מתפרסם באותה קטגוריה אבל בתת הקטגוריה שלה הנקראת בסיטונאות. מחפשים שם בדרך כלל סוחרים, בעלי חנויות וכאלו המעוניינים לעשות ניזנס על כמויות במחירים טובים. את המילה LOT נהוג לשלב בשורת תיאור המוצר על מנת לתאר את ההצעה כהצעה סיטונאית- יותר ממוצר אחד במכירה אחת.
 
למעלה