יש לי מסנג´ר.. אז מי שרוצה להוסיף אותי: the_n_girl@hotmail.co.il
A adishane New member 22/1/03 #5 אנ גירל (לא יודעת מה השם) כשניסיתי להוסיף אותך כתוב שאין לך מסנג´ר.....