יש לי מסנג´ר..

The N GiRL

New member
עכשיו אני מחוברת..

ומנצלת את זה בשביל.. ל-ה-ק-פ-י-ץ!!
 

adishane

New member
אנ גירל (לא יודעת מה השם)

כשניסיתי להוסיף אותך כתוב שאין לך מסנג´ר.....
 
למעלה