יש לי כמה שאלות.
אני הולך להפוך להיות אב חד הורי בימים הקרובים. הסיפור שלי הוא קצת אחר וקצת ארוך אבל אתן פרטים ענייניים בקצרה. אנו זוג מעורב האשה מסקנדינביה ואני ישראלי צבר לכל דבר. אני כרגע בסקנדינביה ועומד להגיע עם שתי בנותי בנות 6 ו 8 לארץ . הבנים בני 3 ו 11 נשארים עם אשתי וזו ההחלטה שהתקבלה ביננו לאחר המון המון המון המון מחשבה .... השאלה העיקרית שלי היא מה מצפה לי בארץ? אם להיות ספציפי יותר מה שמדאיג אותי כרגע זה עניין סטיגמטי האם יש פירגון לאבות חד הוריים? ואולי מהתשובות שלכם אזכר בעוד כמה שאלות תודה מראש למגיבים זה מאוד חשוב לי אני קצת בחרדה מהעניין.
אני הולך להפוך להיות אב חד הורי בימים הקרובים. הסיפור שלי הוא קצת אחר וקצת ארוך אבל אתן פרטים ענייניים בקצרה. אנו זוג מעורב האשה מסקנדינביה ואני ישראלי צבר לכל דבר. אני כרגע בסקנדינביה ועומד להגיע עם שתי בנותי בנות 6 ו 8 לארץ . הבנים בני 3 ו 11 נשארים עם אשתי וזו ההחלטה שהתקבלה ביננו לאחר המון המון המון המון מחשבה .... השאלה העיקרית שלי היא מה מצפה לי בארץ? אם להיות ספציפי יותר מה שמדאיג אותי כרגע זה עניין סטיגמטי האם יש פירגון לאבות חד הוריים? ואולי מהתשובות שלכם אזכר בעוד כמה שאלות תודה מראש למגיבים זה מאוד חשוב לי אני קצת בחרדה מהעניין.