יש לי כמה שאלות...../images/Emo132.gif
כדי לפרש חלום של מישהו לא צריך להכיר את האדם ולדעת פרטים שקשורים לחייו? הרי אותם דברים יכולים לסמל משהו שונה לגמרי עבור אנשים שונים...לא צריך להכיר את האדם ולדעת משהו על המציאות שלו בשביל לפרש חלום?
האם אפשר לנתח גם חלומות של תינוקות או ילדים מאוד קטנים שעדיין לא מבינים וחושבים בהגיון? תינוקות חולמים בכלל? אני כמעט בטוחה שאני זוכרת חלום שחלמתי כשהייתי תינוקת - חלמתי על בבושקה שנפתחת עוד ועוד בלי סוף בלי רקע, פשוט חלל שחור ובתוכו הבבושקה מוארת באלומת אור, וברקע היה צחוק מכשפי מחריד.....(אני יודעת שכשהייתי קטנה היו לי שכנים שתמיד נתנו לי לשחק בבבושקות) זה נשמע לכם הגיוני שאזכור כזה דבר? ומישהו יודע אולי מה חלום כזה יכול להגיד?
חלומות שחוזרים על עצמם - מה זה אומר? יש חלום שחלמתי כבר עשרות פעמים - בכל פעם אני נמצאת בארץ זרה. אני לא זוכרת איך הגעתי לשם אבל כשאני מבינה שאני צריכה לחזור הבייתה אני מבועתת - אני לא מסוגלת לעלות על מטוס כי אני מפחדת (במציאות אני נורא מפחדת מטיסות ובגלל זה אני לא עוזבת את הארץ...). אני כל הזמן מנסה להיזכר איך הגעתי לשם ולא מצליחה, ובסופו של דבר אני פשוט נשארת באותה ארץ כי אין לי איך לחזור. בהתחלה חשבתי שהחלום חוזר בגלל הפחד שלי מטיסות, אבל גם כשאין את האיום של הטיסה וגם כשכבר ויתרתי על חו"ל - זה ממשיך. אודה לכם אם תעזרו לי לפרש את החלום...