יש לי כמה בעיות!!!

MICHAL669

New member
יש לי כמה בעיות!!!

מי שחושב שברגע שעושים איבחון ומקבלים הקלות החיים נעשים קלים יותר טועה בגדול!!! אני תלמידה בכיתה י``ב את האיבחון הראשון עשיתי בכיתה ו`. אז קיבלתי את ההגדרה ``דיסלקטית`` אני כבר לא עצלנית או חסרת מוטיווציה , אז זה היה נחמד אני לא אשמה שאני לא יכולה לשבת יותר מ30 דקות מרוכזת, אני לא אשמה שיש לי שגעות כתיב , אני לא אשמה שאנגלית אני בכלל לא יודעת לכתוב!! זה הד-י-ס-ל-ק-צ-י-ה!!!!! יש את מי להאשים!!!!! בכיתנ י` עשיתי את האיבחון השני המאבחנת כתבה שיש לי ליקוי בזיקרון החזותיו וקשיים בתיפקוד ויזו-מוטורים(מה זה???)מה שגורם לי לדעתה לקשיים במתמטיקה ולשון.ההקלות שקיבלתי(ממנה) הן:תוספת זמןואנגלית לעשות את המבחנים העל פה!ואחרי תחנונים רבים במשך שנה קיבלתי גם הקראת שאלון!! את הבגרות בלשון (אחר שאמאבחנת אמרה שאני איני מסוגלת לעשות)עברתי בעזרת מורה פרטי שעלה לי 100 שקל ל45 דקות!!!! בכיתה י``א היועצת ראתה שאני לא מסוגלת לארגן את הכתיבה שלי במבחן וגם עם התוספת זמן אני לא מספיקה לסיים את המבחן! אז קיבלתי מתאם בית הספר הקלה נוספת לעשות את המבחנים בעל פה!! לאנשים שמסתקלים מהצד או אפילו חברי לכיתה מקנים בי שאני עושה את המבחנים העל פה. והכי מרגיז האנשים שמחפסים את הדיסלקציה עצלם!! אז לחברי לכיתה ולאנשים שחושבים שקיף לי בגלל שיש לי דיסלקציה: 1 אף מורה בבית הספר שלי לא רוצה ללמד אותי בגלל שצריך לעשות לי את כל המבחנים בעל פה ואין להם זמן אני אני מתחילת השנה לא לומדת אנגלית(ובמבחן הדמוי בגרותי היחיד שעשו לי כיבלתי 90!) 2 בספרות היסטוריה ותנך לא משנה כמה אני לומדת למבחנים אני זוכרת חצי אז מה עוזרים לי כל ההקלות אם אני לא זוכרת כלום. 3 המתמטיקה אני יכולה לפטור את כל התרגילים בעולם אבל שאני מגיעה למבחן אני לא מצליחה לפטור אף תרגיל!! רע לי אני רוצה להיות רגילה ללמוד למבחן ולזכור הכול! לדעת שאם אני לומדת טוב למבחן אני גם הקבל ציון טוב! אז אם מישהו רוצה להתחלף ולקבל את ההקלות ואני היה רגילה אז בבקשה!!!!!!!
 

dor43

New member
MICHAL669 לא תמיד מיבחן בעל פה ז

MICHAL669 לא תמיד מיבחן בעל פה זה הדרך הקלה לאנשים הסובלים מדיסלקציה לדעתי שמוש במחשב שלחני או ניסע בבחינה של שאלות פתוחות זה קל יותר. דור43
 

MICHAL669

New member
לדור

עד שאני המצא את האותיות במיקלדת אני השכח מה רציתי בכלל לכתוב!!! ככה אני גם בכתיבה רגילה אני כותבת ממש לאט!!! במתמטיקה למשל החשיבה שלי לאומת הכתיבה ממש מהירה כך שבראש יש לי כבר את הדרך איך לפטור את התרגיל ועד שאני כותבת שחכתי בכלל איזה תרגיל אני פוטרת בכלל!!!
 

dor43

New member
ל MICHAL669

האם ניסיתה תוכנה ללימוד הדפסה עוורת אני חושב שזה שווה את המאמץ. לגבי רעיונות בחשבון נתכתב בהמשך דור43
 

MICHAL669

New member
דור

אני כבר בכיתה י``ב ביולי אני מתגייסת אין לי את הזמן והרצוןלהתחיל ללמוד זה כבר לאוניברסיטה! אל תבין לא נכון את כל הבעיות שלי אני לומדת 5יח``ל פיזיקה מתמטיקה ואנגלית במבחנים של הפסיכוטכנים של הצבא ממש הצלחתי ועוד שבוע יש לי אפילו מבחנים ראשונים לטייס!!:) אבל ככל שאני מצליחה יותר אני נתקלת ביותר קשיים! היועצת בבית הספר לא מתיחסת ברצינות לבעיות שלי !! כי לי תהיה בגרות !! יש הקלות בבגרויות במתמטיקה אבל רק לתלמידי 3 יח``ל ואני 5 באנגלית המורים יודעים שאפילו אם אני לא הלמד כל השנה אני העבור את הבחינה ובגלל זה לא תופסים אותי ברצינות אז בגלל זה אף מורה לא רוצה לקכת על עצמו לעשות לי את המבחנים בעל פה. אני שואפת ליותר !! אני שואפת ליותר מסתם לקבל בגרות אני רוצה לקבל בגרות טובה אבל לכל המערכת הפדגוגית מספיק להם שיהיה לי בגרות!!! נ.ב הייתי רוצה לקבל מידע על דיסלקציה מפחינה נפשית אני מתכוונת ל``בעיות הנפשיות`` שנגררות עם הדיסלקציה!!
 

dor43

New member
ל MICHAL669 לגבי ה נ.ב. אני ...

לגבי ה נ.ב. אני לא רוצא לתת תשובה חלקית על כן אני צריך יותר זמן דור43
 
למעלה