אמא של שרא
New member
יש לי ילדה גדולה.
אתמול זה נחת עלי. יש לי ילדה גדולה בבית. כמעט נערה. שירה היתה אתמול בנטיעות עם הסניף.היא חזרה הביתה בעשר וחצי, על גבה תיק שמן של מסעות, וכולה צוהלת ושמחה. שאלתי- איך היה. היא ענתה לי "צחוקים". ישבנו במטבח והיא סיפרה חוויות, עשתה חיקויים, סיפרה בדיחות. פתאום קלטתי כמה שהיא גדולה ובוגרת. (לא משנה שהבוקר כבר היה לנו איזה קטע בכי על בייבלייד שנשבר..) אז זהו. היום, לפחות בשעה הקרובה, אני ארגיש זקנה...
אתמול זה נחת עלי. יש לי ילדה גדולה בבית. כמעט נערה. שירה היתה אתמול בנטיעות עם הסניף.היא חזרה הביתה בעשר וחצי, על גבה תיק שמן של מסעות, וכולה צוהלת ושמחה. שאלתי- איך היה. היא ענתה לי "צחוקים". ישבנו במטבח והיא סיפרה חוויות, עשתה חיקויים, סיפרה בדיחות. פתאום קלטתי כמה שהיא גדולה ובוגרת. (לא משנה שהבוקר כבר היה לנו איזה קטע בכי על בייבלייד שנשבר..) אז זהו. היום, לפחות בשעה הקרובה, אני ארגיש זקנה...