יש לי ילדה גדולה.

יש לי ילדה גדולה.

אתמול זה נחת עלי. יש לי ילדה גדולה בבית. כמעט נערה. שירה היתה אתמול בנטיעות עם הסניף.היא חזרה הביתה בעשר וחצי, על גבה תיק שמן של מסעות, וכולה צוהלת ושמחה. שאלתי- איך היה. היא ענתה לי "צחוקים". ישבנו במטבח והיא סיפרה חוויות, עשתה חיקויים, סיפרה בדיחות. פתאום קלטתי כמה שהיא גדולה ובוגרת. (לא משנה שהבוקר כבר היה לנו איזה קטע בכי על בייבלייד שנשבר..) אז זהו. היום, לפחות בשעה הקרובה, אני ארגיש זקנה...
 

אביא

New member
מבין שעברו חלפו להם קשיי הקליטה

בסניף? לא רבים יותר על ביה"ס המוצא?
 
לא היו מספיק בנות בשביל לריב.

הן יצאו 9 בנות מהקבוצה (הסניף מילא 5 אוטובוסים!!!!!!!)
 

אביא

New member
5 אוטובוסים? עזרא?

חשבתי שכל הסניפים יחד ממלאים רק חצי מהכמות הזו.
 
כמה תגובות. איזה יופי.

אולי אני אגיד משהו מרגיז?!.... ובאמת אביא, אני מתפלאת. סניף פ"ת עין גנים מילא עוד 4 אוטובוסים, ועוד לא דיברתי על סניף הדר גנים וזה רק בפ"ת. מסתבר שמן הון להון, עזרא נהייתה תנועה די גדולה!...
 
אני? אני?

האום קטן עלי! אני משרה שרט ושלווה. מהטמא גנדי זה השם השני והשלישי שלי.
 

אביא

New member
ו(מה)טמא (מה)טמא יקרא.

האום שמום? זו מקור שלוותך הפנימית? "משרה שרט"-שורטת כמו חתול. (לא השם שלי לא גיל).
 
לו הייתי מבינה את הסוגריים בתגובתך

הייתי משיבה לך אחת אפיים. בנתיים אפרוש לי לכוס תה עם קופי.
 

ציפי ג

New member
תפסיק להיות כזה חזיר

אז אדבר איתך. בני יהודה בעזרא. בני ישראל מחרים נמרצות.
 
למעלה