יש לי חתונה

דליה ח

New member
יש לי חתונה

כן, בשבוע הבא, יש לי חתונה של הבן הגדול , משהוא שמחכים לו כל החיים. הוא מצא את שאהבה נפשו. ילדה מקסימה, עדינה, רגישה ומבינה. מה צריך יותר מזה?. אבל מה שבאמת צריך, אין. אין שמחה, אין התרגשות, את פרפורי הבטן שבמצבים כאלה מציפים, אני לא מרגישה. אבל בהחלט יש את ייסורי המצפון. למה זה מגיע לילד שלי?, למה ביום הגדול שלו אי אפשר לתת לו הרגשה טובה. אני לא טובה בהצגות, אבל אני מנסה.כל כך כואב לי על הילד שלי, שבעצמו צריך לשלב את הכאב עם השמחה וההתרגשות. כל ההתכוננות לחתונה היא טכנית, כל נושא שנסגר מרגיע ברמה של "לסמן עוד וי" ולעבור הלאה. בתכנון, אנחנו נעשה הכל ,שאחרי איזכור קצר על אודליה, נעבור לחלק השמח, אני מקווה שאכן כך יהיה. הרי אי אפשר לדעת מראש לאן מובילים הרגשות. אני יודעת שאין פתרונות קסם. רציתי לשתף אתכם בהרגשה שלי, ואם וכאשר הכל יעבור בשלום, אשתף אתכם בחוויות מהחתונה..............דליה
 

eaz1514

New member
../images/Emo24.gif בכל זאת מזל טוב זה רגע גדול

שכל הורה מחכה מרגע שנולד לו ילד, אבל בהחלט אפשר להבין את הקושי בלשמוח כשהלבב קרוע ובלתי נתפס לחתן ידל כשילד אחר חסר. מה שנותר לנו זה לחזק אותך ולהיות כאן בשבילך .
 

liat1953

New member
דליה יקרה../images/Emo24.gif

רוצה לאחל לך מזל טוב...לזוג הצעיר את כל האושר בעולם. אכתוב על כך יותר בהרחבה בהמשך מאחר ואין לי כעת זמן,גם אני עברתי חתונה אחרי האסון הנורא. יום קל ונעים
 

yazi22

New member
שיהיה במזל טוב

אני חי במין הרגשה שעבורנו, ההורים, כבר מאוחר מדי, ומאד קשה לחוות שמחה שלמה. לגבי הבן, אני חושב שהוא צעיר וצומח, וחייו לפניו, ואני מאמין שהאושר שלו יוכל להיות שלם.
 

דליה ח

New member
תודה לכל המברכים

השבוע הייתי אצל אודליה , לספר לה על החתונה, זה היה ביום של החינה ,והביקור אצלה, ההתפרקות והכתיבה, עזרו לי מאוד להחזיק מעמד בטכס היפה שבסופו של דבר היה גם שמח. וזה מה שכתבתי על קברה של אודליה,המילים שיצאו מבעד למסך הדמעות. באתי לספר לך על החתונה ואולי אשאיר לך גם הזמנה אולי מישהוא שם יבין שזה חשוב ישחרר אותך אלינו, ולו לשעה קלה רק להגיד שלום,ולברך את החתן והכלה את הכלה שלא הכרת,את אחיך הגדול שאהבת את אבא ואמא שיוצאים מדעתם את אחיך הקטן ששתיקתו מקפיאה דם רק עוד ריקוד אחד ,בשבילם והופעה מרהיבה שתרגש את כולם בארון שלך עוד מחכות השמלות והנעליים,בכל הצבעים והצורות התכשיטים, שבהם אהבת להתהדר ואולי תספיקי לסדר את השיער, להסתפר ומכל האורחים החשובים והמכובדים את תהיי האורחת הבלתי נשכחת אם רק ישחררו אותך לשעה קלה רק להגיד שלום ולברך את החתן והכלה ומכל המתנות שבעולם זו תהיה המתנה שתשנה את כל החתונה אבל גם אם לא תקבלי את האישור את תהיי שם, איתנו,לנו זה ברור עם החיוך הגדול ועיניים בורקות תסתובבי בינינו, תפזרי ברכות תרעיפי אהבה, על החתן והכלה את לא תוותרי, את תהיי איתנו גם אם לא ישחררו אותך, לשעה קלה.
 

eaz1514

New member
../images/Emo201.gif אולי לא תראו אותה אבל היא כן

תהיה איתכם כפי שהיא נמצאת כל העת. ולמרות שאולי האורחים לא יבחינו אתם תרגישו את נוכחותה בכל פינה.
 

osnatiii

New member
ריגשת אותי עד דמעות מאחלת לך המון

כוחות ושפע ברכות לזוג הצעיר ושלא תדעו עוד צער בחיים ממני באהבה
 
למעלה