יש לי חיים

יש לי חיים

חשבתי שהדבר הזה נעלם ואיננו חשבתי שהוא לא יחזור לא לאהוב כי אין לי כוח לא לאכול לא לנשום ופחדים מהדבר הזה החיי בועט ומתהווה לא רוצה לפגוע לא רוצה אלוהים אמר לי : אתה עוד תראה את האור אלוהים אמר לי : יש לך חיים אלוהים אמר לי: יש לך חיים אל תפחד כל פעם שאני חולם החיים שלי משונים הולכים קדימה אחורה לצדדים כל פעם שאני חושב מישהו מוצא אותי רוצה לגעת בחלום שלי ואלוהים אמר לי : אתה עוד תצליח לחלום נכון ואלוהים אמר לי : אל תפחד מהאור שבי ואלוהים אמר לי: יש לך חיים מלאים אז יש לי חיים יש לי חיים יש חיים חשבתי שאני ישנו איננו הפחדים כבר רחוקים משקאות ואנשים ועכשיו גם יחסים חשבתי שאני אוהב בערך מנסה להבין צועק שואל אדם תמים והכל מתנהל בשקט קנסות ואיחורים מנבה לצעוק בשק יש לי חיים יש לי חיים יש לי חיים!!!!!!!
 
למעלה