יש לי המון שאלות...

לי במרפאה להריון בסיכון בתה"ש

אמרו 7-8 פעמים ביום (תלוי אם את ארוחת הבוקר אני אוכלת מיד עם הקימה ואז המדידה של לפני ארוחת הבוקר מתחברת עם מדידת הצום, או לא). אבל אולי זה מפני שזוהתה אצלי סכרת טרום הריונית, ואני עם אינסולין. במרפאת סכרת של קופ"ח מאוחדת דיברו איתי על 6 מדידות ביום עוד לפני שהתחלתי עם האינסולין.
 

אמללי

New member
ואז עוד לא ידעו

שהייתה לך גם סכרת טרום הריונית? היכן קובעים את מספר הפעמים שיש לבצע את הבדיקה (ונותנים את המכשיר)? במרפאה האנדוקרינולוגית או במרפאה להריון בסיכון? לי קבעו תור לאחות במרפאה האנדו' למחר, את הדיאטנית (במרפאת אנדו') רק ליום רביעי ולמרפאה בסיכון היה תור רק ל- 19/8!!!
 
ידעו

גילינו שאני סכרתית רק כשהייתי בהריון (שבוע 7). כיוון שהיה לי סוכר בצום גבוה כבר בשבוע כל כך מוקדם של ההריון, הסיקו שזו סכרת טרום הריונית, ולא סכרת הריון (שבד"כ מתפתחת רק בשבועות מאוחרים של ההריון). אני התחלתי את הטיפול במרפאת סכרת של הקופה, שם קיבלתי הוראות לדיאטה מהדיאטנית,את מכשיר המדידה ואת ההוראה לבצע הבדיקה 6 פעמים ביום מהאחות, ושיחה עם הרופא. מהר מאוד (תוך יום או יומיים) ראיתי שדיאטה לא מספיקה לי (הערכים במדידות היו גבוהים) ועברתי לאינסולין (אז גם זכיתי למדידה נוספת ביום - 7). וכשבוע אח"כ עברתי לטיפול של המרפאה להריון בסיכון בתה"ש (שכוללת, אחות, דיאטנית, רופאת נשים ורופא אנדוקרינולוג) שם החליא האנדו להעביר אותי לטיפול במשאבת אינסולין והעלו אותי ל 8 בדיקות ביום. אני מאמינה שיתנו לך את מכשיר המדידה במרפאת הסכרת.
 

אמללי

New member
אז למה יש בנות

שאמרו להן לבדוק רק 3-4 פעמים ביום? ושמעתי גם רק על פעמיים ביום... זה קופות שונות? מדיניות שונה? או ערכים שונים? (לדוגמא ערכים נמוכים יחסית לעומת גבוהים יחסית... ואז השאלה מה זה ערכים נמוכים יחסית...)
 
../images/Emo24.gif ו ../images/Emo39.gif יעשו לך קצת פחות

עצוב ? אם כן, אז בבקשה:
יהיה בסדר.
 

אמללי

New member
קיבלתי עכשיו את התוצאות

של הבדיקה האחרונה אחרי שלוש שעות: 73 שזה ממש טוב כלומר ירד כמעט לגבול התחתון. זה משנה משהו? או שאולי ליהפך זה לא טוב שיש כאלו קפיצות?... אין ספק שאני מבולבלת לגמרי
... אז סליחה אם השאלות שלי נראות קצת
...
 
זה טוב שהגוף שלך לפחות מתאזן

לאחר שלוש שעות, אבל עד כמה שאני יודעת, זה לא משנה את הגדרתך, כמתוקה.
 
למעלה