יש לי דילמה

Liaty

New member
יש לי דילמה

אורי שלי (2.9) אבא שבת במסיבת יום בעצמאות בגן ואנחנו צריכים להביא כיבוד! מה לדעתכם עדיף (עבור 20 ילד ) עוגיות מצויירות ברויאל - עדיין לא התנסתי אבל מתה להכין כבר !!או עוגת קרם פשוטה עם ציור של דגל ?? לגבי העוגיות אנחנו צרכים מרשם והוראות !
 

Liaty

New member
באיזה מהירות - עברתי לדף השני

כיפק היי כיפק היי היי היי היי היי היי
 
למעלה