יש לי בקשת ייעוץ
נתחיל עם קצת מידע כללי אנחנו צעירים (אני 21 הוא 23) אני מבוטלת מיום ראשון ומתחילה ללמוד באוקטובר הוא עובד במפעל מרוויח סביר בהחלט אני גרים אצל ההורים שלי תמיד חשבנו שנגור אצלם כשנתיים (אחרי החתונה) נחסוך אח"כ נכנס לכל הבלגן בית משכנתאה וכאלה השבוע אבא שלי העלה את הרעיון לקנות דירה שנמצאת בתהליך הקמה לשלם משכנתה משך שנתיים ואח"כ לעבור לדירה נשמע רעיון טוב? 2 נק' נוספות אנחנו לא מוצאים קצת על מצרכי מחייה רק על שטויות בשבלנו אנחנו גרים בב"ש המחירים נמוכים לעומת המרכז
נתחיל עם קצת מידע כללי אנחנו צעירים (אני 21 הוא 23) אני מבוטלת מיום ראשון ומתחילה ללמוד באוקטובר הוא עובד במפעל מרוויח סביר בהחלט אני גרים אצל ההורים שלי תמיד חשבנו שנגור אצלם כשנתיים (אחרי החתונה) נחסוך אח"כ נכנס לכל הבלגן בית משכנתאה וכאלה השבוע אבא שלי העלה את הרעיון לקנות דירה שנמצאת בתהליך הקמה לשלם משכנתה משך שנתיים ואח"כ לעבור לדירה נשמע רעיון טוב? 2 נק' נוספות אנחנו לא מוצאים קצת על מצרכי מחייה רק על שטויות בשבלנו אנחנו גרים בב"ש המחירים נמוכים לעומת המרכז