יש לי בעייה קשה

yomat

New member
יש לי בעייה קשה

אני מכור להברזות, מכיתה ח (אני עכשיו בי') אחרי השביתה לא ממש התאפס לי השעון הביולוגי ויש יום בשבוע שאני לא בא לב"ס, אף אחד לא דיבר איתי על זה עד השנה, עכשיו אני גם כותב מהברזה אפילו שיש רק 3 ימים לחופש הבא נשארתי בבית, אין לי מושג למה, זה לא שרע לי בב"ס, כן רע לי, כי זה ב"ס, רע לי כמו שרע לכולם, אבל בכל זאת אני מכור, למישהו יש עצות שיעזרו לי להגמל?
 
"רע לי כמו שרע לכולם"

לא מסכימה איתך. לי בכלל לא רע בבצפר. נכון שלפעמים זה טיפה מדכא לקום נורא מוקדם במקום להישאר בבית, אבל כשאתה מגיע לבצפר אתה פוגש את כולם היום טס לך. אתה נהנה, או לפחות אני נהנהת. לדעתי להישאר בבית זה לנסות לברוח מדברים שמפריעים לך ומדברים שאת מפחד שנמצאים בחוץ. להשיאר בבית זו לא הדרך! שנה גישה ותתחיל לחזור לשגרה :) בהצלחה.
 
היי

האמת היא שגם לי הייתה בעיה דומה. בחופש הגדול כל יום איחרתי עוד ועוד את שעת השינה שלי עד שזה הגיע למצב שכל יום אני הולכת לישון ב-6 או 7 בבוקר ומאוחר יותר גם הגיע ל-8 ואפילו לימים שכבר השעה הייתה 10 בבוקר אז לא הלכתי לישון. הייתי ערה בלילות וישנה ביום. וזה דפק לי את המוח לגמרי. הרגשתי שאין סיכוי שאני חוזרת למצב נורמלי, אבל אז קצת לפני תחילת הלימודים (ממש בשבוע האחרון) אני נלחמתי להירדם (ישבתי כל יום במיטה גם עד 4 וחצי בבוקר עד שנרדמתי וזה היה מייאש לגמרי וכמה תסכול זה הביא...) אבל בסוף זה הסתדר. מה שאני מנסה להגיד זה שאתה יכול לסדר את זה, בהתחלה יהיה לך מייאש ולילות בלי שינה או מלא בכי ועצבים, אבל לאט לאט זה יעבור. ממליצה לך להילחם על זה כי בכיתה י' כבר משפיע אם אתה מבריז או לא. שיהיה בהצלחה ושתף מה קורה
 

deep wish

New member
גם לי יש תקופות כאלה.

תחשוב ככה כל יום שאתה מבריז- אתה מפספס יום,מפספס עוד זמן איכות עם החברים שלך בהפסקות וצריך להשלים את כל החומר מהשיעורים שלא היית בהם. כל שעה שאתה מפסיד משאירה אותך צעד אחד אחורה. (בסוף אתה לא מצליח להשלים פערים) פשוט תבוא! מאוד קל לוותר לעצמך ולא להגיע או להבריז באמצע היום.תחזיק את עצמך!
 
למעלה