יש לי בעיה
קודם כל בוקר טוב לכולם!!! יש לי בעיה שמציקה לי כבר כמה חודשים ולא הייתי בטוחה אם להתיעץ לגביה. יש לי 2 ילדים ,הבכור מהנישואים והבת מבן זוגי לחיים,איתו אני יוצאת כבר 5 שנים וגרושה 7 שנים. בהתחלה הכל היה כמו חיי משפחה נורמליים ,בן זוגי עזר לי מאוד בגידול הילד(כיום הוא בן 6)משהיה בן חצי שנה,בני רואה בבן זוגי כאבא ,קורא לו אפילו אבא,ולא יודע על האבא האמיתי מהסיבה שהוא לא רוצה קשר עימו בכלל עד עכשיו זה ממש לא הפריע לי אבל הילד ראה בטעות את קלטת החתונה שלנו והתחיל לשאול שאלות ואני ממש לא ידעתי מה לענות לו,אני נורא מפחדת שזה ישפיע על הילד מה עליי לעשות ולמי לפנות?
קודם כל בוקר טוב לכולם!!! יש לי בעיה שמציקה לי כבר כמה חודשים ולא הייתי בטוחה אם להתיעץ לגביה. יש לי 2 ילדים ,הבכור מהנישואים והבת מבן זוגי לחיים,איתו אני יוצאת כבר 5 שנים וגרושה 7 שנים. בהתחלה הכל היה כמו חיי משפחה נורמליים ,בן זוגי עזר לי מאוד בגידול הילד(כיום הוא בן 6)משהיה בן חצי שנה,בני רואה בבן זוגי כאבא ,קורא לו אפילו אבא,ולא יודע על האבא האמיתי מהסיבה שהוא לא רוצה קשר עימו בכלל עד עכשיו זה ממש לא הפריע לי אבל הילד ראה בטעות את קלטת החתונה שלנו והתחיל לשאול שאלות ואני ממש לא ידעתי מה לענות לו,אני נורא מפחדת שזה ישפיע על הילד מה עליי לעשות ולמי לפנות?