יש לי בעיה

שנהב 1

New member
יש לי בעיה

קודם כל בוקר טוב לכולם!!! יש לי בעיה שמציקה לי כבר כמה חודשים ולא הייתי בטוחה אם להתיעץ לגביה. יש לי 2 ילדים ,הבכור מהנישואים והבת מבן זוגי לחיים,איתו אני יוצאת כבר 5 שנים וגרושה 7 שנים. בהתחלה הכל היה כמו חיי משפחה נורמליים ,בן זוגי עזר לי מאוד בגידול הילד(כיום הוא בן 6)משהיה בן חצי שנה,בני רואה בבן זוגי כאבא ,קורא לו אפילו אבא,ולא יודע על האבא האמיתי מהסיבה שהוא לא רוצה קשר עימו בכלל עד עכשיו זה ממש לא הפריע לי אבל הילד ראה בטעות את קלטת החתונה שלנו והתחיל לשאול שאלות ואני ממש לא ידעתי מה לענות לו,אני נורא מפחדת שזה ישפיע על הילד מה עליי לעשות ולמי לפנות?
 

אiסי

New member
חשבת אולי

שהגיע הזמן לספר לו את האמת? כל כך הרבה בעיות יפתרו לך אני לא מאמינה בשקרים וסיפורים למינהם מגיע לו לדעת את האמת
 

שנהב 1

New member
בגיל כזה?

הוא עוד קטן אני מאמינה שאני אספר לו מתי שהוא אני בכלל לא התכוונתי להגיע למצב הזה ככה אבל הם היו מאוד קשורים זה לזה ובן זוגי ממש קשור אליו ,זה דבר שלא יאומן יש בינהם כזו אהבה שאי אפשר להסביר הוא גידל אותו משהיה בן חצי שנה, אני גם מפחדת על ההשלכות של הילד ,הוא יהיה מבולבל ואלי פתאום יחל לשנוא את בן זוגי?
 

m i c h a l i

New member
כן בגיל כזה

רמת ההבנה שלו בהחלט מספיקה. ( בכל אופן אם יש לך ספק את יכולה להתייעץ עם פסיכולוג לילדים). בוודאי שיהיו השלכות על הילד אבל מדוע שישנא את בן זוגך? הוא מגדל ואוהב אותו כאב לכל דבר. אם תשבי ותסבירי לבנך שבן זוגך מתפקד כאבא לכל דבר, אין סיבה שהוא ישנא אותו פתאום. האמת חייבת להיאמר ! עשית טעות שלא סיפרת לו קודם לכן אבל עדיין אפשר לתקן. אל תחששי ופשוט ספרי לבנך את האמת... מצטרפת לאוסי ואומרת : מגיע לו לדעת את האמת ממך לפני שהוא ישמע אותה ממישהו אחר....
 
רק את האמת

ותתפלאי מחקרים מגלים כי ילד שומע אפילו עוד בבטן אימו! כך שאל לך לחשוש מלספר. מוטב לומר דבר העתיד להשתמע מאשר לא לשמוע דבר שנאמר... בטוחני שהנער יוקיר לך טובה כשיגדל! בהצלחה.
 
למעלה