יש לי בעיה!!!

crazy4tc

New member
יש לי בעיה!!!

קודם כל מצטערת שאני פותחת הודעה חדשה אבל אף אחד לא שם לב לזה בשרשור הכרות... אז זה מה שכתבתי שם: אני לאה בת 15 ואני בהתלבטות קשה כבר המון זמן ונראה לי שאתם המקום בשבילי!!! שנה הבאה אנחנו הולכים למגמות ואני מאוד רוצה ללכת למגמת קולנוע, הבעיה היא שאומרים לי שזה לא "רציני" ושאני צריכה משהו יותר "רציני" לאוניברסיטה. גם אומרים שבגלל שזאת מגמה מאוד גדולה (11 יחידות) לא יהיה לי זמן להשקיע במקצועות אחרים. אני גם לא יודעת אם בעתיד אני אעסוק במשהו שקשור בסרטים או שאני אשאיר את זה בגדר תחביב, מצד שני, מה אם אני כן אעסוק בזה? אני רק יודעת שכרגע אני מאוד מאוד מתעניינת בנושא ואני נורא אוהבת לעשות סרטים!!!!! אז שווה לי ללכת למגמה או לא?
 

roaic

New member
טוב -לאה יקירתי

אם את רוצה לעסוק במקצוע שתוכלי להתפרנס ממנו ולחיות ממנו מעבר לקניית לים וחמאה--אני ממליץ לך באמת כפי שייעצו לך אחרים-ללכת ולחפש מקצוע אחר. אין כאן קולנוע בארץ. בקושי טלוויזיה יש. תקראי מה קורה עם ערוץ 10 שעומד להיסגר ואיתו עוד מאות תחקירנים,מאפרות,במאים,עורכים,נתבי תמונה,עורכי וידאו,מפיקים וכו'... זה שווה לך? את בת 15--לכי ללמוד מקצוע אחר שמעניין אותך ,מקצוע שיהיה לך בו עתיד. לא כולם נולדו להיות שלמה ארצי-תחום זימרה לא כולם נולדו להיות יאיר דורי- מפיק לא כולם נולדו להיות משה אבגי-שחקן לא כולם נולדו להיות דודי בלסר-דוגמן לא כולם נולדו להיות בני כרמלי-במאי לא כולם נולדו להיות ...... מעטים האנשים שיכולים לחיות במדינה הזו מתחום התקשורת,המדיה,הפרסום--קל ווחומר--בתחום הקולנוע שלא קיים כאן. קחי זאת לתשומת ליבך
 

GGOODD

New member
אני דווקא בדעה אחרת...

זה תלוי מה השאיפות שלך בחיים, כמה שהתחום הזה לא מפותח במיוחד בארץ, אני לא יכול להגיד לך מניסיון אבל אני כן יכול להגיד לך מדברים אחרים שעשיתי, שכל דבר אבל כל דבר שממש תרצי ותשאפי אליו, את תצליחי בו! כלומר, כמה שהתחום גרוע, אם את תבואי ותוכיחי את עצמך ותעשי את כל המאמצים שבעולם כדי להצליח, אני בטוח שתצליחי! אם האהבה שלך בחיים היא סרטים ולעשות אותם לכי על המגמה, עם התמדה את תוכלי להסתדר עם הכל וגם להוציא בסוף תוצר שתהיי גאה בו... וגם אם בסוף המגמה, תחליטי שתקשורת לא בשבילך, לא קרה כלום... את עדיין יכולה להתקבל לאונברסיטאות, קשה יותר אומנם, אבל שוב... כוח רצון והתמדה יעזרו לך להשיג הכל. אני מקווה שזה לא היה פלצני מידיי, אבל זה באמת משהו שאני מאמין בו. ואני יכול להגיד שלגביי מעולם לא איכזב, אומנם אין לי עוד הרבה ניסיון בתעשייה בארץ, אני יודע שאני אצליח אם אני אעבוד קשה... תלכי על מה שאת אוהבת ואל תדאגי יותר מידיי, לא תמיד צריך ללכת לפי המוח לפעמים גם צריכים לעשות דברים שהם מהנים... מקווה שעזרתי, בהצלחה!
 

EDITman

New member
למרות המצב הכללי המחורבן של התעשייה

אני מסכים עם גדי אם זאת האהבה שלך לכי על זה. מגמת תיקשורת (עם היא טובה) יכולה לתת דחיפה רצינית להמשך הדרך שורה תחתונה, הכל תלוי בך ! בכל מיקרה בהצלחה.
 

pinoki

New member
היי לאה

את מזכירה לי קצת את עצמי עם ההתלבטויות האלה... שבסופו של דבר המסקנה שלי עכשיו שאני לא מצטערת על כלום... למדתי קולנוע רק 2 יח"ל מתוך 5 תקשורת... אבל עשיתי סרט גמר והיה מה להשקיע... את צריכה להיות ממש רצינית בנושא , אם את מחליטה לבחור קולנוע 11 יח"ל שזה מעולה מבחינתי... הלוואי עלי... בקשר להמשך... תוכלי ללמוד גם 2 מקצועות בו זמנית ... את לא חייבת לסמוך על הקולנוע בארץ... כי את יודעת מה המצב פה אבל גם אל תוותרי על זה ועל השאיפות שלך... ואם את רוצה להמשיך עם השאיפה הזאת ולא לוותרו אז לכי על זה... את לא תצטערי כי אם את אוהבת את זה אז... זה יהיה ממש כיףף...זו הולכת להיות ממש חוויה
 

שלוחה

New member
כדאי !!!!!

אני אגיד לך למה תקשורת (לפי המודל של המגמה בבגין) היא מגה טובה מאוד משתי סיבות : 1. החומר בעיוני קל לאללה !!!! ממש שטויות שכל אהבל מצליח 2. החלק המעשי של יצירת סרט הוא ממש טוב, בעיקר למי שכבר מבין בתחום, כמו מנהל הפורום הנערץ שלנו
 
למה לא ?

תלוי באיזה בי"ס את תלמדי. יש בתי ספר שמגמות הקולנוע בהם רציניות לא פחות ממכללות שבהן ניתן ללמוד קולנוע. איפה את מתכוונת ללמוד ?
 

yuvalkob

New member
תקראי ותפנימי!

תראי, גם אני שנה הבאה בוחר מגמה אבל את הבחירה ידעתי כבר לפני 4 שנים שערכתי (גיל 12) את הסרט הראשון שלי. מגמת וידאו זה ה-ד-ב-ר מכמה סיבות: את עושה מה שאת אוהבת ומעניין אותך את מקבל ידע מקצועי בעריכה- דבר שפותח דלתות זה כיף-את עושה סרטים זה קל יחסית- החומר הוא ממש שטויות ואם את באה, כמוני, עם ידע קודם אז בכלל מקווה שתעשי את הבחירה הנכונה!
 
למעלה