יש לי בעיה

נופית12

New member
יש לי בעיה

בני בן 4 בקושי אוכל שני כפיות ואינו רוצה עוד. לאחרונה 3 פעמים אכל והקיא אני פשוט מודאגת אולי וירוס? אני חייבת לקחת אותו לרופא . אם למישהי יש דעה אשמח
 

UmaGuza

New member
אולי וירוס

אולי דלקת גרון, אזניים וכיו"ב. ממליצה לך לקחת אותו לרופא בהקדם ובינתיים להקפיד שלפחות ישתה מספיק.
 
למעלה