יש לי בעיה בני בן 4 בקושי אוכל שני כפיות ואינו רוצה עוד. לאחרונה 3 פעמים אכל והקיא אני פשוט מודאגת אולי וירוס? אני חייבת לקחת אותו לרופא . אם למישהי יש דעה אשמח