יש לי בעיה קשה, מבקש את דעתכם..

LoveMyLife

New member
יש לי בעיה קשה, מבקש את דעתכם..

יש לי חברה מזה כשנה וחצי. היחסים בינינו מדהימים ובאמת שהכול מושלם.. אבל אני בצבא, ואני עומד לצאת לקורס קצינים בעוד כחודשיים. אבל היא, מתנגדת לכך מסיבה אחת פשוטה: העובדה, שתוך כדי הקורס רוכשים קשרים חדשים (עם בנות), מאוד מפריעה לה. היא בטוחה שהקשרים האלה ייהפכו להתאהבות ושאני אזרוק אותה, ולכן היא רוצה להיפרד כבר עכשיו, כדי למנוע את "המבוכה", לטענתה, שתקרה אח"כ. אני שב ומסביר בפניה שאין לי ברירה. זה ברור שייווצרו קשרים חדשים עם בנות, אבל הם הכרחיים! אני לא יכול למנוע את זה, ולא יעזור כמה שהסברתי לה שאני אוהב אותה לנצח.. יש לציין שבלי קשר לקורס, היא בכלל לא רוצה שיהיו לי קשרים חדשים עם בנות (קשרים שהיו לי עם בנות לפני שהכרנו, לא מפריעים לה..) מה דעתכם? אני רוצה מאוד לפתור את התסבוכת הקשה שנקלעתי אליה.. (להיפרד מהחברה לא עולה על הדעת..) תודה..
 
הדאגה של חברתך מובנת ויכולה לנבוע או

מחוסר ביטחון שלה בקשר שלכם למרות שאתה מציין שהכל מושלם כנראה יש לה מקומות לא בטוחים מולך או שהיא ההביאה את זה לזוגיות מהבית, מהחיים שלה. אתה ודאי יכול לדעת מה מהם המתאים. אם זאת, אם אתה רוצה ללכת לקורס קצינים אתה צריך ללכת וגם אם ישנו האיום של הפרידה. במשך החיים המשותפים יש לכל אחד מבני הזוג מסגרות בהם הוא לומד, עובד ושם מכירים אנשים חדשים והיא לא יכולה להגביל אותך תמיד בגלל הפחדים שלך ואם היא כזאת אז כדאי לך לסיים את הקשר איתה וכדאי לה לטפל במצב . אף גבר נורמלי לא יסכים להגביל את חייו בגלל שהחברה מאיימת בפרידה. תמליץ לה לקבל עזרה. זהו מודל של זוגיות חונקת ואני ממליצה לך מאד לא להיות שם.
 
תגובתי:

החברה שלך דורשת ממך משהו לא הגיוני והיא חושבת שתוכל "לשמור" עליך שלא תהיה בקשר עם בחורות אחרות. אני חושבת שאשה שעוצרת את הגבר שלה או להפך עושים טעות גדולה ומרחיקים את בן הזוג מהם כי אנשים לא רוצים לחיות במגבלות כל הזמן אולי בגיל שלכם זה עוד מקובל איכשהו אבל אצל זוגות יותר מבוגרים זה יכול להפוך לאובססיה והחיים יחד נהיים בלתי אפשריים.
 

elazohabaloto

New member
תסביר לה

שזוגיות זה לא חברת ביטוח ושתמיד יש אפשרות שהזוגיות תגמר גם אם לא תלך לקורס כבקשתה וגם אם תסגור את עצמך בבית ותצא רק איתה. החיים הם כאלה ואי אפשר ללכת נגד זה ואם זה מה שהיא חושבת היא תתאכזב בגדול. תתחשב בקושי שלה אבל אל תוותר על דברים שהם חשובים ועקרוניים לך לחיים, אתה צעיר ועוד אין לך מספיק נסיון בחיים משותפים אני מאחלת לך שדברים יסתדרו.
 
סליחה כולכם!

ניסיתם להבין את דאגת חברתו? זה משהו מאוד הגיוני ולגיטי, אבל עם זאת תראה לה יותר אהבה מתמיד, ותגיד לה שתחשוב מה יקל עליה את היציאה שלך לקורס, לדבר איתך יותר, ואולי אפילו לצאת ביחד לאחר שתרקום קשרים עם החיילים הנוספים, תצאו ביחד כולכם, היא תכיר אותם, ואולי אפילו תפתח איתם קשר טוב יותר, כשתיהיהי ביחד כולכם, תיתן לה יחס עליון שכולן יראה שהיא האחת שלך.. אני מאמינה שזה יפתור את הבעיה בהצלחה=]
 
למעלה