יש לי אפטה בפה ..........

הקטלן1

New member
יש לי אפטה בפה ..........

וזה מציק לי. יש תרופת סבתא לזה? כי משחה אני לא יכול למרוח כי זה די עמוק ואצבע לא מגיע
 
אפטה

ניתן לעשות שטיפות פה עם תכשיר שנקר קורסודיל. אם זה איננו עובר תפנה לרופא
 

mayahi

New member
סליחה...הוספתי הודעה במקום לענות לך....

תראה הודעה לגבי תרופת הפלא
 
למעלה