יש כתבה

יש כתבה

מעניינת בידיעות על כל הזריקות בוטוקס וכו שהצעירות עושות.
לא יאמן על מה מבזבזים כסף ואידיאל היופי.
אכן מאוד מאוד מטומטמות וחולות לאן הגענו ?


כמה חשוב פסיכולוג טוב לחיזוק ביטחון עצמי.

וכמה כיף לדעת שאלה שעעשו לי את זה מינית בחיי לא מככבות שלטי חוצות וכו .
וכשיש אששש וקליק וכימיה אז גם פולקס וקמטטוטים מוסיפים לריגוש :)


עצוב עצוב לקרוא ולדעת על אומללות שמוצאות פורקן לבעיות נפשיות .

במקום לבזבז כסף עדיף להשקיע אצל מאמן או פסיכולוג טוב.
 

evanescent

New member
הבעיה היא

שנשים מאוד נשפטות ומוערכות ע"י הסביבה על סמך החיצוניות שלהן, הרבה יותר מגברים, ועל כן אין פלא שרבות מאוד מפנימות את זה, לומדות להעריך גם את עצמן על סמך הקריטריונים האלה במידה רבה, ולכן נדחפות לבזבז על זה הרבה כספים גם אם אין להן בשפע ויכלו לשמש למטרות חיוניות אחרות, וגם במקרים רבים להעמיד בסיכון את בריאותן הפיזית בשאיפה לעמידה בקריטריונים. זו בעיה של כולנו כחברה ולא רק של הנשים שעושות את זה, גם כל מה שמעודד את זה מסביב זו בעיה. אלו יכולות להיות שיחות גברים שאומדות נשים כמו חתיכות בשר, כינויי גנאי לכל מי שעומדת בסטנדרטים של מראה בובתי חלק צעיר רזה וחטוב, הצפה בפרסומות או תכניות/סרטים שבהן קים רק דגם גוף מסוים של נשים, ועוד כהנה וכהנה דברים. זה לא בא יש מאין המעשים האלו ובפועל אחראים להם הרבה יותר אנשים מהנשים שמבצעות אותם על עצמן.
 

אביeג7

New member
לא קראתי את הכתבה,אבל אני מאוד

בעד..
אני חושבת שאם למישהי מאוד מפריע משהו במראה החיצוני שלה
וניתן לשנות אותו.. אז למה לא?
אני מכירה הרבה שעשו ניתוח כזה או אחר וכל החיים שלהם ממש השתנו.

כל עוד זה לא בהגזמה-אני בעד.
 

shayCn

New member
יש הבדלים

בוטוקס לעיבוי שפתיים הוא חומר אורגאני לתקופה קצרה של כמה חודשים.
הוא בריא הרבה יותר מסיליקון שנעשה לתקופה בלתי מוגבלת.
פעם היו משתמשים רק בסיליקון,בגלל זה רואים לעיתים נשים עם שפתי-ברווז שהמראה האסטטי של השפתיים שלהן נראה מגעיל.
 
למעלה