יש כאן חיילים נשואים שרכשו דירה בזמן הסדיר?

יש כאן חיילים נשואים שרכשו דירה בזמן הסדיר?

בעלי הוא חייל נשוי
וביומיים האחרונים אנחנו מתלבטים על קניית דירה, אני פוחדת שהצעד הזה יפגע לנו בתשמ"ש (שגם ככה עושים לנו בעיות איתו) אנחנו מתלבטים אם לקנות בזמן הקרוב או לחכות לעוד שנה ו3 חודשים שאז הוא יהיה בקבע?
 

deathcaster

New member
תגובה

סתם שאלה... ומאיפה אתם כל כך בטוחים שבעוד שנה ו-3 חודשים הוא ייכנס לקבע ? שום דבר אינו בטוח כיום. אם תחכו לקנות דירה רק בגלל משהו שבעוד שנה ו-3 חודשים אתם כלל לא בטוחים שיקרה... אולי בעוד שנה ו-3 חודשים הוא לא ייכנס לקבע ואז תמציאו תאריך יעד דחוי חדש שבו תרכשו דירה ? כל עוד אתם מקבלים תשמ"ש, אתם כבר לא צריכים להביא הצהרת הון, לא משנה אילו בעיות עושים לכם.... זו אמנם עצה שקל להגיד אותה וקשה לעשות... אבל אל תחכו עם ההחלטה לקנות בית עד ש-X או Y יקרה בעתיד. הדירות לא נהיות זולות יותר, אתם לא נהיים צעירים יותר... ועוד שנה ו-3 חודשים ... אף אחד מאיתנו לא יודע מה יהיה.
 

deathcaster

New member
עתודאי זה לא ברזל

לצערי שמעתי על לא מעט מקרים שצה"ל למרות שהשקיע בעתודאים בלימודיהם אמר להם שלום ולא להתראות... בקיצור - שתאריך הכניסה של בעלך לקבע לא יהווה שיקול בקניית דירה.
 

אירה25

New member
ומצד שני שמעתי על כל כך הרבה שרוצים לצאת

וצה"ל לא נותן להם............. בדר"כ עתודאי שחתום ישרת את כל התקופה שחתם עליה אלא אם יש משהו ממש חריג שבגללו צה"ל שיחרר אותו (אבל ממש חריג....). אני מכירה אישית כל כך הרבה מיקרים הפוכים שהם העתודאי מבקש לצאת אחרי שירות החובה ולא מאשרים לו, ולגבי המקרה שאתה מתאר רק שמעתי שזה יכול לקרות אבל לא שמעתי מאף עתודאי שאני מכירה שמכיר משהו שזה קרה לו..............
 

deathcaster

New member
וללא שום קשר לתגובה שלך

עדיין תאריך הכניסה של מיודענו לקבע... עדיין לא צריך להיות שיקול ברכישת דירה לדעתי, גם בנושא של הלוואות סיוע לדיור יכולות להינתן גם לאחר רכישת הדירה בתור הלוואות גישור וממילא צריך ותק כלשהו בקבע בכדי לקבלן
 
למעלה