יש כאן איזה מישהו שמעוניין למכור...

EXTRA 300S

New member
יש כאן איזה מישהו שמעוניין למכור...

שלט 8 ערוצים או 9 ערוצים של פוטבה? שלט במחיר טוב ובמצב כמה שיותר טוב לא איזה משהו מלא אבק מגעיל... בקיצור אם יש כאן מישהו עם הצעה שמתאימה לשלי אז תשאירו לי כאן הודעה או שתשלחו לי הודעה לאיי סי קיו שלי שהוא 134225310 בתודה ברק חבר
 
ברק היום מערכת 9C היא זולה מאוד

תבדוק בטיסן נתניה הוא מוכר את ה9C במחיר הכי טוב שמצאתי בארץ. בברכה יוני שריג
 

Matan G

New member
אני לא מבין למה לרוץ ישר ל-9 ער´

זה שיהיה לך שלט סופר מקצועי זה לא אומר שישר תהפוך להיות למטיס מקצועי אני יכול להמליץ לך על כמה מערכות טובות: פוטאבה 6XAS זאת מערכת זולה ומצויינת ואם אתה מתעקש לקנות משהו עם יותר פונקציות לך על ה-7 ערוצים של ג´יי אר - יש בו את כל מה שתצטרך ואפילו יותר מזה.
 
JR כבר לא מייצרים 7...

וה8 שלהם יותר יקרה מ9C.... למה לקנות 9C? קודם כל למסוקים 6XA מתאים רק לריחוף ולאווירובטיקה הכי בסיסית וגם זה בקושי... היום אתה יכול לקנות מערכת PCM קומפלט בפחות מ2500 שקל. JR8103 עולה 3200.... לטיסנים אתה לא צריך בדרך כלל יותר מה-6 אבל למסוקים או לטיסנים שדורשים יותר פונקציות אתה צריך כזה שלט. בברכה יוני שריג. נ.ב לא התייחסתי ל8U של פוטאבא כי כבר לא מייצרים אותו יותר אבל מדובר בשלט מעולה!
 

EXTRA 300S

New member
למתן,

דבר ראשון לא היה לי שלט משהו היה לי של נורמלי 4 ערוצים של פוטבה (סקאי ספורט) דבר שני, אני רוצה לקנות שלט שמונה ערוצים כי אני רוצה להתחיל לבנות ולקנות דאונים יותר טובים ממה שיש לי כרגע. ועוד משהו, בשלט שאני קונה (רוב הסיכוים) שהוא ה 9 ערוצים של פוטבה זה הפונקציות שאני רוצה לא הערוצים, רציתי לקנות את ה 8 כי ה 9 באמת נראה קצת יותר מידי (קצת הרבה יותר מידי) אבל פוטבה כבר הפסיקו ליצר אותו למקות שנשארו עוד כמה בטוואר אוביס, אבל זה לא שווה להזמין עם כול הבעיות עם המכס וכול זה.
 

Matan G

New member
סבבה..

אני התכוונתי שלא כדאי להשקיע בשלט 9 ער´ בגלל העניין הכספי אם יש לך מספיק ואתה צריך כזה שלט אז סבבה
 
למעלה