יש יתרונות להיות קל"בניק

ח י ה א

New member
יש יתרונות להיות קל"בניק

אתמול בבוקר הנייד נשבר - לשאלה מתי הוא בבסיס אמר עכשיו עד מתי... לא יודע... אז כמובן ביקשתי אישור לצאת וטסתי להחליף איתו את הניידים ... כמובן שראיתי אותו דקות ספורות בזמן שהחליף את הכרטיסים של המכשירים ... בחזרה כבר עצרתי בחברה ומסרתי את הנייד לתיקון והוא כבר בבית מחכה לו... העיקר ראיתי אותו - אצלהם אגב נכון לצהריים היום לא ירד גשם.
 

מאקי

New member
ברורררררררררר. לא?

אבל בסך הכל המדינה לא ממש גדולה. ממש כך. פיצפונה מדינתינו. בהשוואה למקומות אחרים.... ממש . בארהב בסין ואפילו באירופה זה הרבה הרבה הרבה.. יותר רחוק.. העיר הסמוכה. שמחה בשבילך שפגשת את המלך... ואמור להיותסופש מדהים ונעים של מזג האויר.
 
ואותה הבעיה אצלנו רק שקצת הרבה רחוק

הנייד התקלקל לו ביקש לצאת ליום סידורים שלא אושר היום אמר לי שקצת התעצבן, כי הוא כבר שנה בצבא (עוד 5 ימים אבל לא נהיה קטנוניים) ובחיים לא ביקש דקה חופש או בעצם לא ביקש כלום, והפעם שביקש לא אישרו לו, אז קצת התעצבן, תיכנן לנסוע לק.שמונה לתקן אז... בשבת אנחנו ניסע אליו, גם ככה תיכננו, כי אבא שלו אמור להגיע בשישי ולא ראה אותו כבר 3 שבועות. וכן, נביא לו את כל הגודיז שבעולם שאני יכולה, ביקש כבר ג'חנונים, בראוניז, עוגת שוקולד, עוגת מיץ תפוזים ואמא את יכולה לעצור איפה שהוא ולהביא לנו חומוס מהערבים , אין לי מושג מה לעשות עם הבקשה הזו כי באמת אני לא יודעת איפה יש בדרך חומוסיה שווה יש למישהו רעיון למסעדת חומוס בדרך מהמרכז לרמת הגולן?
 

the gypsy

New member
אם אתם נוסעים דרך ואדי ערה, אז באלבאבור באום

אל פאחם. אם נוסעים דרך ואדי מילק - אפשר בפרדיס, אבל לא ערבה לאיכות. אם נוסעים דרך חיפה - בואדי ניסנאס (אצלנו החבר'ה שלו מחכים לביקורים שלנו בגלל החומוס הזה). נסיעה טובה!
 

מאקי

New member
בשמחה.. חומוס. צומת גולני.. טיפונת צפונה קמ

לערך.. החומוס האחרון שלכם בדרך.. נימר או משהו שזרח מפרחוני... כי אתם הרי עולים מגמלא. דרך צפון כנרת יכינו לך וגם קחי שם פיתות וכו. אני מביאה מפרג' בעיר או מעכו.. אם זה בדרך לגבול הצפון המערבי... ומקסימום אם אתם דרך חיפה אז תודיעי ואשמח להצליב לך בדרך. באמת. דש לרומח... מהמשפחה שלנו. ותגידי לו שיתעצבן עדין.... אם אתם מגיעים מכיוון דרום הכנרת.. אז תצטרכי לעצור קודם הרבה קודם באזור ואדי ערה ..אל ברבור וכו. ותגידי לאבאשלו.. שיש מזג אויר בהזמנה לסופש הקרוב.
 
o.k אז נעבור דרך ואדי ערה, בפעם הקודמת עברנו

דרך ואדי מילק ובצומת גולני לקחנו שמאלה לעבר גונן וגדות כך שאני לא רואה איפה יש מסעדה למרות שבעלי בדרך הראה לי איזה תחנת דלק שאמר שאכלנו שם, כניראה נימר אבל אני לא רוצה להמר
 

מאקי

New member
אם הילד נמצא איפה שאני חושבת..

אתם לא עולים לא דרך גשר בנות יעקב (גדות וגונן) וגם לא דרך היהודיה... אתם עולים אחרי חצית אריק דרך צומת גמלא.... אחלה דרך...... אולי תסעו לצימר שישי? ואז האיש שלך ינוח יש שם יופי של הצעות.. כי לישון על שפת הכנרת זה ממש לא העונה..
 
עד כמה שזכור לי עברנו את גשר בנות יעקב

לגבי צימר לא ניראה לי הפעם כי יש גם בן צעיר בבית וירצה להיות גם איתו בוחוץ מזה איפה אאפה את הג'חנונים?
 
למעלה