יש יש יש יש... !!! חחחחח סופסוף יצאתי מהבית אחרי 4 ימים נשמתי אוויר נקי .. התאוורר לי המוח ומערכת הנשימה. אפילו קיבלתי חינם קופסת תותים. . ! נהדר.