יש יש יש יש... !!!

שKקירה

New member
יש יש יש יש... !!!

חחחחח
סופסוף יצאתי מהבית אחרי 4 ימים
נשמתי אוויר נקי ..
התאוורר לי המוח ומערכת הנשימה.
אפילו קיבלתי חינם קופסת תותים. . !
נהדר.
 
מזל טוב


 

אביeג7

New member
איזה כיף.. אולי אני מוזרה

אבל אני ממש לא מבינה את אלה שאומרים "איזה כיף שלג וכו"
נראה לי סיוט של החיים הדבר הזה
 

שKקירה

New member
זה נחמד לשעה

לתמונות.. וזהו .
זה סיוט .. הפעם זה היה סיוט מתמשך במיוחד שלא התכוננתי לזה.. לא באמת חשבתי שירד שלג.
 

dori78

New member
נכון.

חברה שלי ניסתה לשכני אותי לבוא איתה לראות שלג:
"זה נורא יפה להסתכל, זה לבן".

אני: "גם היופלה במקרר שלי לבן".
 

ebi83

New member
כיף לשמוע


בטח האוויר היה מה זה נקי!

למרות שהשלג הדרוך אחרי יממה זה בעעע אחד גדול.

אני גם לא מחובבי השלג, הוא סבבה והכל אבל אין לי רצון או צורך שירד לידי הוא יותר גורר סכנות מיפה.
 

ebi83

New member
אבל עדיין יש את החלקים של המגעיל..

הוא פשוט לא ייגמר בקרוב
 
למעלה