יש ימים.........

יש ימים.........

שאני לוקחת אותך איתי....לכל מקום....בכל דקה....לכל היום! <לא.....אני לא שואלת אם בא לך לבוא....אני פשוט לוקחת אותך> למקלחת של הבוקר.. לקפה הראשון... גם כשאני מתלבשת...אתה מציצ עליי ....עם החיוך המתוק שלך.... ובדרך...כשהנהג מונית מדבר פוליטיקה..הוא בטח לא מבין מאיפה נפלה אחת עם חיוך כזה <נראה לי שהוא מרגיש שאתה גם שם אתנו?> כן....גם בפגישה המשעממת ההיא....<הוא שואל אותי אם משלמים לי גם על לחלום> ובארוחת הצהריים......אני...סתם מנשנשת לי זיתים....מהצלחת שלך....בלי מזלג.. <אופ...אני יודעת שלא אוכלים עם הידיים..אבל מי בכלל רעבה?> ובהפסקת סיגריה... הכי מתוק אתה בהפסקת סיגריה... כשאתה מגיע אלי...ככה...פתאום....בלי שאראה אותך.... <רק מהריח שלך ...אני יודעת שהגעת> מאחור... נצמד אליי....מחבק...נושם ונושף לתוכי....ואני...הממממממ..... נשענת אליך אחורה...נצמדת....עוצמת עיניים...... ולוקחת עוד שחטה אחת.....כשאתה לוחש לי לתוך האוזן... היי מתוקה שלי! וכשאתה אתי...ביום כזה.... אני הכי הכי טובה! אפאחד לא מצליח לעצבן אותי....<אפילו לא אתה> כלום לא מצליח להרגיז! הכל...קטן עלי! <לא...לא הבגדים> אפילו ההוא..שמתווכח איתי על פסיק...נשאר להתווכח עם עצמו ובימים כאלה החיבוקים שלי....הנשיקות....החיוכים....המוסיקה.... הופכים למשו אחר..... ובלילה בלילה....כשאני כבר ממש עייפה.....ואתה עוד יותר..... מתנגן לי.... בכל יום שבא והולך אני שוב קורא אלייך ומקווה שעוד תמצאי לי מקום בין זרועותיך........ ורק אז...... אני מרשה לעצמי לעצום עיניים מיום ארוך ומתיש להרדם.....על הבטן....עם רגל שמאל מקופלת ....ורגל ימין מתוחה..... <וזה ממש לא חשוב אם זה אומר שאני ימנית? או אולי שמאלנית מכופפת?> כי אני.....סתם......ילדה מתפנקת.... עם החיבוק שלך!! יש ימים כאלה....... לא אל תוותרי קבלי אותי אלייך כי כל יום שבא והולך...... שוקולדה
 

נעמי 1

New member
שוקולדה...

אני כל כך אוהבת את מה שאת כותבת... תמיד... נוגעת בדברים היומיומים האלה... שאין לנו זמן לעצור רגע ולחשוב... ולכתוב עליהם. איזה יופי ! נעמי
 

noati

New member
../images/Emo99.gif אחחחח איזה יופי ../images/Emo140.gif

כן ירבו הימים האלה
 

ד ו ר י ן

New member
איזה יופי .....

את יודעת להעביר את הדברים הפשוטים האלה שכאילו מה בכך .... אהבתי ...
 

זהר nj

New member
שו קו ל דה../images/Emo141.gif

תראי.. ממממ כמה אני מת לפגוש אחת כמוך.. מהמתח אני מתעלף.. שבת שלום זהר
 
ככה על הבוקר ../images/Emo140.gif

פתחתי את עיניי בבוקר יום שישי, כן , כן אותו יום אהוב עלי, יום שלא ממהרים לעבודה , מתעוררים איזי , איזי להסתכל ולקרוא את "יש ימים" נפלא ! בוקר טוב לך, בוקר טוב לכם, יהונתן .
 
../images/Emo9.gif

מוזר איך שהדברים שנכתבים בכמה דקות של עצימת עיניים וחיוך יוצאים הכי הכי....מה
וואלה...גם אני אהבתי לקרא את זה עכשיו שבת שלום תהיו טובים תשמרו לכם רגעים מחוייכים......בלה בלה בלההההה שוקולדה
 
למעלה