יש חדש בנוגע להגבלות ש"ד/בג"צ?

עדכון ש"ד/בג"צ

הבג"צ מונח בצד, וכנראה לא יצא לפועל. מכל הגורמים הרשמיים והלא רשמיים כרגע נראה ששדה דב לא יסגר בשום שעה לתנועה אזרחית/העברות. לכל היותר יגרמו לתעופה אזרחית להמתין על הקרקע כשיש עומסים, דבר ברור מאליו מאז ומתמיד. טוענים להצלחה יש רבים: 1. אנשי רש"ת, שסירבו לפרסם 2. אנשי המנהל, שלא הסכימו 3. אגודת התעופה הכללית, שפנתה "חיובית" 4. אנשי ח"א, שהחליטו להתחשב בנו 5. האיומים בבג"צ ... לאור כל המגבלות האחרות שיצאו בעבר הלא רחוק ולא בוטלו, אני חושב שכל אחד יכול לבחור את אבי ההצלחה האישית שלו. במידה מסוימת, יש כאן גם תערובת. בדיוק כמו לשאול אם ארה"ב ניצחה לבדה את גרמניה במלחמת העולם השניה, או שלרוסיה היה חלק מכריע, או לדגול והפרטיזנים, או שהיטלר עצמו חרץ את גורלו במהלכים גרועים ....
 
היות ומהבג"צ תמיד חוששים שני הצדדים

גם זה שמגיש , החושש שהעתירה תזרק לפח עוד בטרם הסכימו השופטים להעלותה לדיון, או בכל אופן ירמזו לעותר לזרוק אותה לפני הדיון. וגם זה שנגדו היא מוגשת, שהוא עלול לצאת מבוייש מהבג"צ ואז הוא חסום באופן רציני. אז לדעתי, עצם הפירסומים כאן בפורום בלבד הם שגרמו לנוגעים בדבר לסגת צעד אחד לאחור. אין בכך לומר שפתאום מישהו לא יזכר להוציא את ה"נוטאם" מהקרור.
 

זיו מ

New member
היתרון היחסי

שכולי תקווה שהוא הרווח במקרה, הוא פשוט הידיעה של מקבלי ההחלטות, שעל כל החלטה שלהם יהיה עליהם לתת הסבר. ממש לא משנה מי אבי ההצלחה, והבג"צ הרי אינו יעד, ואף לו היה מוגש בג"צ שבו ההחלטה היתה נותרת בעינה, הרי שעצם הידיעה מול עיני מקבל ההחלטה שיהיה עליו להסביר את החלטותיו משנה (מסתבר). בקיצור כל שעלינו להמשיך ולעשות זה לדרוש הסברים. לרוב, בהנחה ומולנו בני אדם כמונו שמעט בינה בין אוזניהם, זה יספק.
 

omni

New member
שמעתי זאת מרן בג

שאלו קפטן של אוניה בתחקיר למלחמה למה הוא לא ירה כשקיבל פקודה לירות? הקפטן: יש לי 500 סיבות התחקירן: תן את הראשונה. הקפטן: לא היו לי פגזים...
 
אפרופו אנית המלחמה,

אני מכיר זאת אחרת: בצי הסובייטי בזמן מלה"ע ה II הפליגה משחתת בים הצפוני, ולפתע ראה הקברניט מהגשר טורפדו מתקדם היישר לעבר האניה. קרא הוא לרב המלחים, ואמר לו: "כנס את אנשי הצוות והכן אותם לגרוע מכל". יצא רב המלחים אל הסיפון, קרא לצוות, פתח את מכנסיו, הוציא את הז... שלו, ואמר: "הביטו חברים. אני סופר עד שלוש, חובט עם הז... שלי בסיפון והאניה נשברת!" אמר ועשה: אחת, שתיים שלוש, ובום! האניה נבקעה והחלה לטבוע. "אידיוט!" זעק לו הקברניט. "הטורפדו החטיא!"
 

רן בג

New member
"המביא דברים בשם אומרם...

...מביא גאולה לעולם" איציק, אני מחכה לתשובה לאי מייל שלי...
 
למעלה