יש חדשות, יש נצורות

יש חדשות, יש נצורות



יש פלאי פלאות ... (טוב ראיתי את הגשש לפני כמה ימים, ואני עוד מושפע) במשך שנים (טוב לא שנים, רק כמה חודשים, אבל מי סופר) אני נכנס לפורום ע``י לחיצה קטנטנה על פורום תפוז אצלי במועדפים. ובמילים אחרות: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/content/ForumPage.asp?id=104 ןככה התנהלו להם חיי בשקט ושלווה (טוב לא ממש, אבל למי איכפת), כאשר דפי הפורום עולים לאט, והכל מאצבן מאוד מאוד. והנה, לפני שבוע, קניתי מחשב נישא משומש (האמת חדש, אבל אנל`א רוצה להשוויץ) ונכנסתי לכל מיני אתרים באופן ישיר, ואז ביצעתי ``הובפה למועדפים``. מה רבה היתה הפתעתי לראות כי לפורום יש פרצוף חדש, והוא עובד הרבה יותר מהר. חשבתי - נס חנוכה (אפילו שזה היה שלושה ימים לפני החג, אבל מי סופר), והמשכתי בשיגרת חיי הדלים והצנועים. והנה, היום, אני רואה לפתע בפינה הימנית העליונה של הפורום מעבר לממשק הישן. אהה ?? אמרתי לעצמי. בהה ! עצמי ענה לי כפי שנדרש. לחצתי, וראה זה פלא. הפורום במראהו הישן, הנושן, והלא טוב בעליל חזר לנצנץ אל מול עיני התמהות. הנה כי כן, הפורום במראהו הישן, באיטיותו המרגיזה ובחוסר היכולות לראות את כל ההודעות על המסך, חזר לחיים אל מול עיני המשתהות. (כן, כן, קודם הן היו תמהות, עכשיו משתהות). ולפואנטה - כן יש כזו. לשווא חיפשתי בפורום הישן כפתור קטן, חצי כפתור, רבע לינק - לממשק החדש. נאדה. אפס. זירו. כלום. זילץ`. אין דרך חזרה. ולמה זה חשוב ? (זה לא חשוב, אבל נגיד). כי מי שתקוע עדיין עם ``מועדפים`` לפורום הישן, אפילו לא יכול לתאר לעצמו, איזה עולם חדש יכול להתגלות אל מול עיניו המצועפות. (רק עיני הן תמהות ומשתהות) אז לטובת מי שתקוע עדיין בעבר: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/mts1/ForumPage.asp?Id=104 ההבדל לא גדול. כולה צריך להוסיף את מילות הקסם MTS1. מפליא כמה הרבה יכולות שלוש אותיות קטנות וסיפרה קטנה אף יותר לעשות. אהה, נ.ב למה אני צריך לעשות את עבודתם של פרנסי הפורום? למה הם לא יכלו לשים לינק לממשק החדש ? ובעצם, מה היתה החוכמה הגדולה לשים לינק לממשק הישן, הדפוק והאיטי ולא לשים לינק לממשק החדש והמהיר ? אהה ? אהההה? אהההה ????
 
וכמובן שבגלל המקשים החדשים



יצאו למחשב שלי כמה פיקשושים: מאצבן = מעצבן. הובפה = הוספה. אהה, ועוד משהו חדש. בפורום החדש כשמגיבים על הודעה, אז ההודעה המוגבת נשארת על המסך. יפה, לא?
 
והטעות הכי גדולה שלי



היא שבכלל התבלבלתי בין ימין לשמאל, והלינק לממשק הישן הוא בצד שמאל, ולא בצד ימין. טוב, למה אתם מצפים ממישהו שעדיין לא מבדיל בין חלמון לחלבון. (אהה, שכחתי, אין היסטוריה, ואתם בטח לא זוכרים את השיחות הללו)
 
למעלה