יש זמרת מעולה

וייפי

New member
יש זמרת מעולה

מאוד ויפה ביותר שמשום מה בארץ לא הצליחה להכות גלים ושמה הוא FAITH HILL למי שלא זוכר היא שרה את שיר הנושא של הסרט פארל הארבר there you will be -ושידרו את הקליפ שלו אולי איזה מיליון פעם בvh1 ץמה דעתכם עליה?
 

וייפי

New member
שלא יתפלאו

שהישראלי הממוצע בורח לתחנה המרכזית לקנות דיסקים ב-9.9!!!איל לא.?עם המחירים בטאור רקורדס הם ממש מגזימים!איך ייתכן שדיסק עם 12 שירים . יעלה 89.9?הם ישתגעו!!!מישהו צריך להגביל אותם!אם תיכנסו לאתר של מוזיקה וירטואלי תראו שכל הדיסקים שאנו קונים בטאור רקורדס במחיר כה מופרז נמכרים שם במחיר השווה ללא יותר מ70 שקל!כנ"ל לגבי "צליל" גם הם מוכרים הכול במחירים מופרזים אם כי מעט זולים יותר מטאור רקורדס!חוצפנים!עדיף כבר: 1-לקנות דיסקים מזויפים מהתחנה המרכזית או: 2-להוריד מהאינטרנט או: 3-להזמין דרך חנות וירטואלית
 

@יעל@

New member
אתה צודק בקטע של הדיסקים

טאואר רקורדס ממש מגזימים ולא רק הם.... בקשר לפיית´ היל את השיר של פרל הרבור הורדתי מהאינטרנט.... והסיגנון שלה ממש חמוד... איך הייתם מגדירים אותו?
 
מכירים...

(או לפחות אני מכיר). את שיר הנושא של פרל הארבר אהבתי (למרות שהוא הזכיר לי את זה של טיטאניק, אבל לאט לאט התרגלתי). היא נראית טוב ויש לה קול טוב אבל לא יצא לי ממש לשמוע עוד שירים שלה (או שכן אבל אני לא זוכר ממש).
 
למעלה