יש!! הפורום חזר לחיים!!
|

יש!! הפורום חזר לחיים!!../images/Emo151.gif../images/Emo39.gif|

כבר כמעט איבדתי תקווה בכל מקרה חזרתי מטיול מקסים באירלנד הירוקה והרטובה עם הרבה מוזיקה טובה שדווקא חיברה אותי לג'וני קאש כמו שלא הרגשתי מעולם. למרות שאני לא בדיוק אוספת מרצ'נדייס על הבוב לא יכולתי לעמוד בפיתוי וקניתי את הספר של MOJO על הבוב- מישהו שמע? מישהו מכיר? אני קצת בהלם לא ידעתי על השנים של הסקס סמים אלכוהול ורוקנרול בחייו ובנוסף לזה הוא טוען שלבוב יש עוד ילד שלא ידענו עליו ועוד המון סיפורים אחרים
 
אהה.. ושכחתי לספר

שביום שהדיסק החדש יצא, דאגתי במיוחד להיות בעיר גדולה והלכתי לחנות דיסקים. הם השמיעו את האלבום ברקע אז הסתובבתי שעות ברחבי החנות, מקשיבה לו, ויצאתי מאוכזבת קשות, אני עדיין מקווה לעודTIME OUT OF MIND קניתי אותו אבל עוד לא היה לי חשק להקשיב לו באופן יותר רציני אני עדיין עם הישנים
 

Gerdie

New member
ברוכה השבה!

יש סיבה מסויימת שבגללה את מתעכבת על הישנים? גם אני מתקשה לעבור לאלבומים החדשים יותר, האלבום הכי מאוחר שאני מקשיבה לו כרגע הוא Oh Mercy. אני מתבייתת כל פעם על מקבץ אלבומים בלי סדר מסויים (קצת חוששת להגיע לאלבומי ההתנצרות שלו).
 
האמת היא שאחדמהאלבומים

ששמעתי הכי הרבה של דילן הוא TIME OUT OF MIND והוא מהאהובים עליי ביותר אני לא חושבת שעבר שבוע מאז שיצא שלא הקשבתי לו. לדעתי הוא פשוט מושלם ומרתק לשמוע את דילן המזדקן. מבחינת המילים (שאצלי זה הכי משמעותי) יש שם שירים דילנים קלאסים עם משפטים שרק הוא יכול לכתוב. LOVE AND THEFT היה מאכזב גם מילולית וגם מוזיקלית ולא חזרתי להקשיב לו מאז שיצא. הכישרון המילולי של דילן שאין שני לו, הדרך שבה הוא שר, המוזיקה מלאת האנרגיה, המיסתורין והפליאה עליו ועל העולם שלו- כל הדברים שמושכים אותי אליו אני מוצאת שוב ושוב בישנים בעיקר BLONDE ON BLONDE,HIGHWAY 61 REVISITED,BLOOD ON THE TRACKS וANOTHER SIDE OF BOB DYLAN כל אלה מייצגים את היוצר הגדול שהוא שלדעתי הוא הגדול מכולם.
 

lyra hdm

New member
חדשה פה. :)

קודם כל ,רציתי לומר שאני קצת חדשה פה בתפוז, וחיפשתי אחרי קומונה של בוב דילן, והנה מצאתי! ^^ ובנוסף, אני לגמרי מסכימה איתך בקשר לדיסק החדש של בוב דילן, הוא לגמרי השתנה, לא רק הקול שלו, אלא הסגנון שלו. וזה הורס אותי. בנתיים, גם אני נשארת עם השירים הישנים שלו- הכי טובים. אין אפילו סיבה להשוות בין השירים שלו. הקול שלו שבור, סגנון המוזיקה השתנה, סגנון השירים, הכל. זה די מצער אותי כמעריצת בוב דילן האמת. אבל לפחות יש את השירים הישנים שלו, שאפשר לשמוע שוב שוב, ותמיד למצוא עוד אחד שאתה לא מכיר! אוהבת, ליירה. :)
 

Gerdie

New member
מעבר מ"ישן" ל"חדש"

קודם כל ברוכה הבאה. גם אני חדשה כאן ודי מגששת את דרכי בהילכות הפורום (למרות שבמה שקשור למוזיקה של דילן הצעדים שלי טיפה יותר בטוחים). כשאת מתייחסת לשירים הישנים של דילן - את מתכוונת למוזיקה הפולקית נטו? אני שואלת כי התגובה שלך לגבי החומר החדש של דילן מעניינת ודומה לתגובות למעבר שלו מאקוסטי לחשמלית באמצע שנות ה-60 (אני מעריכה שתזדהי עם כמה מהמעריצים הבריטים שסקורסזה מציג ב-No Direction Home). ולגבי השינויים עצמם - לדעתי זאת אחת הגדולות של דילן, שהוא לא נוטה למחזר חומרים אלא נותן ביצועים מוטרפים לשירים ישנים ועושה שינויים מעניינים במילים הכל כך מוכרות. גם אם השינויים האלה לא תמיד קולעים לטעם המעריצים אי אפשר להתכחש לתענוג שנותן מוזיקאי שתמיד מגוון, מנסה איכויות ווקאליות חדשות ומתנסה בסגנונות מוזיקליים שונים - בכשרון עילאי ובד"כ בהצלחה רבה.
 

lyra hdm

New member
בקשר לפולק,

אני מודה שאני מעדיפה את השנים הממש ממש ראשונות, של הפולק, אבל אחרי זה הוא מערב כל מני דברים. אבל המעבר היה גדול מדי, וכבר לא זיהיתי את בוב הישן, לא זיהיתי את שירי ה"מחאה" שהיו לו, ואת מילים העמוקות של פעם. וד"א- הוא לא ממחזר חומרים, אבל הוא כותב באותו סגנון, ושר (לרוב) באותו סגנון. אני אוהבת אצלו שהוא אף פעם לא ישיר שיר מסוים, בגרסה אחת. תמיד לשירים שלו יהיו עשרים אלף גרסאות, ומהירות, וקולות, וכו'. אבל אני אוהבת אותו בסביבות גיל ה20, עם הגיטרה האקוסטית עדיין, וזה לא שאני לא אוהבת שירים מתקדמים יותר, אבל מה לעשות, הם הכי טובים לדעתי. הוא עבר בדרך דרסטית מדי, וזה לא רק הקול שלו השתנה.. הוא לגמרי השתנה. אני לא יודעת איך להסביר לך את זה, זה נראה מרוח במיוחד, אבל אני לא מוצאת את בוב הישן ובשירים החדשים שלו, לא משנה כמה פעמים אני שומעת את הדיסקים החדשים (ביניהם: מודרן טיימס, שיצא לא מזמן). בשירים הישנים שלו, פשוט יכולתי לשמוע אותם, ולהתחיל לבכות באמצע (גם בגלל המילים, וגם בגלל שזה כל כך קרוב לחיים, למאורעות עצובים, למוות לרוב) ועכשיו, אני פשוט יכולה לשמוע את זה כמה פעמים, וזה לא יכול לגעת בי. ואני יכולה להבין שזה רק אצלי, אבל מה לעשות, אני, מעריצה צעירה יחסית לכל השאר (בת 13) למרות שאני מעריצה אותו מאז שאני פצפונת, אני, לא הצלחתי להתחבר לשירים שלו. זה לא בוב הישן שלי.
 

Yanchu

New member
אייי אירלנד

גם אני הייתי שם בזמן שהדיסק החדש יצא, זה היה די נחמד
הספקתי לחזור כבר ממזמן אבל לא נורא. הגיוני שהתחברת שם לג'וני קאש, בכל אירופה וגם באירלנד שומעים אותו מלא מאז הסרט שיצא עליו, והאלבומים שלו נמכרים בכמויות מטורפות. סיפור דומה האמת גם לגבי דילן.. נשמע ספר מעניין, תספרי עוד ממנו.
 
למעלה