יש הנחה לחבר מועדון?! מייעצות לכאן

יש הנחה לחבר מועדון?! מייעצות לכאן

טוב, בנות, הגיע זמני להשתמש בשירותי היעוץ הבלתי ניתנים לערעור שלכן :) לפני המון זמן, ההורים שלי חשדו בנטיותיי המיניות ("את באמת חושבת שאני לסבית? מה אני, משוגעת?") הם מצאו כל מיני הוכחות קטנות והעדיפו להתעלם מהן, אבל לחיות עם החשש... מאז, עברו המון מים בים, די התנתקתי מהקהילה, התחלתי למחוק כל דבר שיש לי על המחשב, קצת בנים שקופצים לבקר, דודי בלסר על השולחן, הבעת סלידה מהעולם הגאה וכו'...רק שיירגעו ולא יתאבדו לי פה. יום שישי בערב, יושבים כולם סביב השולחן, אוירה נחמדת... חבר של אח שלי ישן פה, ואני הצעתי (בשיא התמימות!), למה שלא ישנו במיטה שלי? כאילו, מיטה זוגית (חדשה), יש מקום לשניהם, לא צריכים לשבור למישהו את הגב על הספה. חיש חש קפץ האב ואמר "מה פתאום?" "לא בא בחשבון", רק אחים יכולים לישון ביחד.(או רק אחיות). "ושיהיה לך ברור, גם כשאת תביאי חברות, הן לא ישנות איתך" ונתן מבט באמא לאישור...היא מהנהנת. ואז הבנתי. שהם עדיין חושדים כוסעמקק. אחרי האוכל נשארנו רק אני והם, אז הם אמרו (על אחי) "מילא עם חברה שלו הוא יכול לישון במיטה שלך" "אם תביאי בחור- את יכולה לישון איתו" ואז התפרצתי "אם רק היית חושב קצת על כמה מה שאתה אומר מגוחך..." הם פשוט לא נורמלים!!! שוב ההוכחה שהם מעדיפים שאני אהיה זונה מאשר לסבית... ואז הוא אמר "את לא מבינה למה אני מתכוון" ואני "אני מבינה טוב מאוד למה אתה מתכוון" וזהו. אתמול, באירוויזיון, דאגתי להיות בחדר כדי לא לשמוע את התגובות על טאטו... היו פה מלא אנשים וכולם דאגו להביע את הסלידה... אחותי הקטנה דאגה לצווח לי כשהן עלו "הן מופיעות!!! בואי לראות" ולהראות לכולם שילדה בת 10 יודעת בדיוק מה הן עושות ואת מי הן אוהבות...בלעעעע רק בהצבעה, הרשיתי לעצמי להיות...שוב, דאגתי להגיד כמה זה רק בגלל הפרובוקציות ובלה בלה בלה ואבא שלי המתחסד פתאום אמר "מה,הן לא עשו כלום" בלההה למה להתאמץ בכלל? קיצר, לשאלה!!!! מתי זה יעבור להם כבר?????? ויש דרכים לגרום להם לחשוב שזה עבר???? (חוץ מהנ"ל...) ואיך יודעים כשזה עובר להם??? אם בכלל??? ויומטוב... :) אני.
 

דנהה1

New member
את יודעת מה הכי מצחיק אותי???

שאני לא כמו כולם פה, אני "צועקת" להורים שלי שאני לסבית, רמזים הכי גדולים בעולם והם פשוט מסרבים להבין אותם...אוףףףףף....מה עוד אני צריכה לעשות שהם יבינו?!?!?
 
הורים עם מוזר. ודי.

תביאי חברה ותעשי ענינים מולם :) לא חושבת שהם ישארו אדישים. יש דברים שהם מעדיפים פשוט להתעלם מהם. זה מה שאני חושבת בכל אופן. זה בערך כמו שתגידי שאמא לא יודעת שהבת שלה מעשנת/לוקחת סמים... זה רק נדמה לנו אבל תכל'ס זה לא ככה...
 

דנהה1

New member
כלבה...

אמרתי שאני רוצה שידעו, לא להרוג אותם על המקום....חחחחחחחחחח עוד יקבלו לי התקפת לב.....
 
למעלה