יש הגנה למוכרים על מוצר שנשלח ברשום ולא הגיע?

יש הגנה למוכרים על מוצר שנשלח ברשום ולא הגיע?

לקוח פנה אלי על מוצר שלא הגיע, העליתי שוב את מספר המעקב מהדואר הרשום וביקשתי (בנימוס לדעתי) שיחכה קצת כי נראה שהמוצר בדרך. אחרי כמה ימים הוא פתח קייס ואיביי החזירו לו את הכסף מהחשבון שלי. האם יש עלי איזושהי הגנה כששלחתי מוצר ברשום, סיפקתי אסמכתא והוא לא הגיע ללקוח? מה אפשר לעשות?
 

Amiram_e

New member
איזה סטאטוס כתוב באיביי לגבי מספר המעקב הזה?

ישנם מספרי מעקב שאין להם מעקב לאורך כל הדרך. (הרגיל)
תראה שכתוב IN TRANSIT
 

Amiram_e

New member
אין לך מה לעשות עכשיו, אין הוכחת מעקב

זו בעיה ידועה במשלוח רשום רגיל.
תזין את מספר המעקב בתוכנת track17.net (תוריד אפליקציה לסלולרי).
תעקוב מידי כמה ימים. כשיתקבל סטאטוס שהחבילה הגיעה תשלח לאיביי מייל או שתוכל לערער. (אגב אתה יכול לפתוח כבר עכשיו ערור ולבקש הארכה עד שהמוצר יגיע.)
 
למעלה