יש הגיון בלהביא צמיגים מארה"ב?

xfwind

New member
יש הגיון בלהביא צמיגים מארה"ב?

המוסכניק שלי אומר לי שבהחלט שווה -כי מחיר צמיגים כמו שלי יכול להיות 40-50$ כל אחד, וגם אם אגיע לארץ ואשלם מכס ומע"מ עדיין החסכון ניכר. אני קצת בספק. מדובר בקדמי 19 - 100/90 57T, ואחורי 17 - 130/80 (65T (TRAILMAX-DUNLUP מה אתם אומרים?
 

giladz

New member
לדעתי הצמיגים לא יעברו במכס בארץ

אבל כדאי שתברר
 

xfwind

New member
אתה אומר "לא יעברו" ומתכוון שלא

יעברו פיזית - או שאדרש לשלם מכס (גם אחרי 100% מכס זה כדאי)?
 

hananlv

New member
עוד פעם -- אגדות חו"ל

מסתבר שהישראלים ממשיכים לחשוב שבחו"ל הכל בחצי חינם ואם הם רק יהפכו ליבואנים חובבים יפתרו כל הצרות. (כידוע היצרנים ,והסוחרים בחו"ל עובדים לשם שמים...) במציאות - נדיר מאד שתצליח לחסוך משהו..בדר"כ זה ההיפך אבל במקרה הזה כולם מתבישים להודות שיצאו פריריים..
 

xfwind

New member
אם קראת היטב את ההודעה שלי אז

בודאי ראית שמי שהציע לי לבדוק את זה הוא לא אחר מאשר המוסכניק שלי, שמתקן לי את האופנוע, מוכר לי חלפים וגם - צמיגים.... ואני עשיתי לו פרצוף של ספקן והוא שלחץ עלי - לבדוק. אגב- על המע"מ אני מתקזז.
 

hananlv

New member
אולי זה אותו אחד שיעץ לחבר שלי..

לפני כמה שנים... ובעקבות העצה "הגאונית" הוא הסתובב כל הטיול שלו באירופה עם זוג צמיגים - מה שהפך את רעייתו למאד "ידידותית" בעיקר עקב המבטים בכניסה לכל בית מלון... הקיצר ---בסוף אחרי שפקיד המכס בישראל החליט להשחיל לבחור מכס כדת וכדין לפי המחירון של המוכס (שלא היה היה לו שום קשר למחיר ששולם כמובן..) ואחרי שהסתבר לאומלל שבדיוק באותו שבוע היבואן מכר דווקא את הצמיגים הנ"ל במבצע בהנחה ניכרת... רק אז הוא נשבע: "מה שיש בארץ- קונים בארץ - מחו"ל מביאים רק דברים שאין!!!"
 

giladz

New member
אם תביא את זה איתך

זה כניראה יעבור אם ישלחו לך את זה ,זה כניראה לא יכנס לארץ. זה מה שאני יודע ואולי אני טועה.
 

barduck

New member
לא מסכים

יש דברים שלא כדאי להביא מחו"ל ויש דברים שאפשר לחסוך מאות ואלפי שקלים, צריך רק לדעת מה, מאיפה ואיך. לדוגמא (מניסיון אישי), מיכל דלק מוגדל ל XR כולל דמי משלוח ומכס עלה לי משמעותית יותר זול מהארץ. סתם דוגמא, ללא קשר לשאלה המקורית. כל מקרה לגופו אבל זה ממש לא נדיר.
 

barduck

New member
במאמץ לא רב

אפשר לחשב די מדויק כמה יעלה - קצת אינטרנט, טלפון אחד או שניים ואולי איזה פקס ותהיה לך תשובה. מצא מחיר מדויק ממי שמוכן לשלוח לארץ (או באיזור שבו תהיה). ברר כמה עולה משלוח (אלא אם אתה מביא לבד). ברר במכס מה המיסוי על צמיגים. השווה למחיר בארץ. אגב, יש מוסכים וחנויות בארה"ב שבלי בעיה יזמינו לך חלקים מכל ספק ברחבי ארה"ב (תמורת מקדמה) וישלחו לארץ (או שתוכל לאסוף משם).
 

barduck

New member
אגב

לאגף המכס והמע"מ יש אתר לא רע שמכיל מידע די שימושי.
 

giladz

New member
מה שהוא צריך לבדוק קודם כל

זה לא המחיר ו.או אם יש מכס. אלה אם יכניסו את הצמיגים לארץ.
 

giladz

New member
צמיגים

זוג צמיגי KENDA מקבילים יעלה בשחר אופנועים 700 ש"ח כולל מע"מ. אחרי ההתקזזת על המע"מ זה 600. 10% הנחת מזומן זה 540. שווה להביא מחו"ל?
 
למעלה