יש בארץ Sweet n' sour ?

D r a m b u i e

New member
תעשה לבד בבית

זה קלי קלות. יש איזה שהיא אבקה, בזמנו היו משתמשים בה בחלק מהמקומות, אבל לא שווה לקנות אותה לדעתי. תעשה בבית, שני שליש מי סוכר, שליש לימון, תערבב היטב והנה לך סוויט אנד סאוור.
 

MEIMIS

New member
יש... זה בקבוק ירוק

aשל חברת rosexs כתוב על הבקבוק Lime אם אינני טועה
 

egavish

New member
כן, אבל ROSE משום מה

לא כל כך דומה למחליפו האמריקאי. לא יודע במה משתמשים, אבל זה יוצא מתוך הברז של המשקאות הקלים וממש מצויין.
 

D r a m b u i e

New member
הרוזס הוא

ליים. אני יודע שיש להם גם סאוור, אבל לא שווה לקנות את זה. זה משהו שעושים בקלילות בבית, מלימון טבעי סחוט, ללא חומרים משמרים, מי צריך יותר מזה?
 
למעלה