גם קיצור דרך
צור לו קיצור דרך, שים על השולחן עבודה או למטה ב-launch אם חשוב לך לגשת למאפיינים של ה-IE מהשולחן עבודה תשאיר את האייקון (וככה יהיו לך שניים, רק שקיצור דרך ניתן לזהות לפי החץ הקטן) אם לא חשוב לך המאפיינים שיהיו זמינים מהשולחן עבודה אתה יכול להעלים את האייקון של ה-IE דרך הלוח בקרה (נכנסים למאפייני תצוגה עוברים לכרטסת של השולחן עבודה ושם יש אפשרות לעשות customize ולבחור את האייקונים שיופיעו בשולחן עבודה)