יש אפשרות לשמור את

Knuckles

New member
יש אפשרות לשמור את

גודלו של חלון כגודל מקסימלי (שבין ה-X למינוס יהיו שני ריבועים במקום אחד גדול) מבלי להתעסק עם הרג'יסטרי?
 

JohnDoe5

New member
תשתמש בקיצור דרך

צור קיצור דרך לתוכנה ובמאפיינים של קיצור הדרך תקבע שהחלון יפתח ל-maximzed
 

JohnDoe5

New member
גם קיצור דרך

צור לו קיצור דרך, שים על השולחן עבודה או למטה ב-launch אם חשוב לך לגשת למאפיינים של ה-IE מהשולחן עבודה תשאיר את האייקון (וככה יהיו לך שניים, רק שקיצור דרך ניתן לזהות לפי החץ הקטן) אם לא חשוב לך המאפיינים שיהיו זמינים מהשולחן עבודה אתה יכול להעלים את האייקון של ה-IE דרך הלוח בקרה (נכנסים למאפייני תצוגה עוברים לכרטסת של השולחן עבודה ושם יש אפשרות לעשות customize ולבחור את האייקונים שיופיעו בשולחן עבודה)
 
למעלה