מייקי בין היתר
New member
יש אלוהים?
אם יש אלוהים...תעשה ג´סטה...תעשה שייגמר הפאקינג "חג" הזה.... שבגללו אנשים נחמדים עם כוונות טובות שללו מאיתנו את מכשיר הטלויזיה והנאותיו, פתאום צריך לגלות שיש שני ילדים שהולכים לנצל כל דקה אפשרית עד להתמוטטות הסופית של הוריהם..... (עד כאן במסגרת רחמיי העצמים...סליחה) גמר חתימה טובה וצום קל למי שמתאמץ לסבול. אשתדל לחשוב עליכם כשאטחן את הקרעפאלאך והבטטות שלי עם העוף והלימון. סליחה מכל מי שלא אוהב אותי. (גם אני לא אוהב אותו...) צ´או מייקי.
אם יש אלוהים...תעשה ג´סטה...תעשה שייגמר הפאקינג "חג" הזה.... שבגללו אנשים נחמדים עם כוונות טובות שללו מאיתנו את מכשיר הטלויזיה והנאותיו, פתאום צריך לגלות שיש שני ילדים שהולכים לנצל כל דקה אפשרית עד להתמוטטות הסופית של הוריהם..... (עד כאן במסגרת רחמיי העצמים...סליחה) גמר חתימה טובה וצום קל למי שמתאמץ לסבול. אשתדל לחשוב עליכם כשאטחן את הקרעפאלאך והבטטות שלי עם העוף והלימון. סליחה מכל מי שלא אוהב אותי. (גם אני לא אוהב אותו...) צ´או מייקי.