יש אלוהים?

יש אלוהים?

אם יש אלוהים...תעשה ג´סטה...תעשה שייגמר הפאקינג "חג" הזה.... שבגללו אנשים נחמדים עם כוונות טובות שללו מאיתנו את מכשיר הטלויזיה והנאותיו, פתאום צריך לגלות שיש שני ילדים שהולכים לנצל כל דקה אפשרית עד להתמוטטות הסופית של הוריהם..... (עד כאן במסגרת רחמיי העצמים...סליחה) גמר חתימה טובה וצום קל למי שמתאמץ לסבול. אשתדל לחשוב עליכם כשאטחן את הקרעפאלאך והבטטות שלי עם העוף והלימון. סליחה מכל מי שלא אוהב אותי. (גם אני לא אוהב אותו...) צ´או מייקי.
 
אני הולך לטחון ת´שכנה...

אבל אוהב אותך...
 

נשית~37

New member
אתה טוחן על המקום?

לפני חמש דק´ החלטתי שאני צמה. אם תשמענה צפירות עולות ויורדות דעו שזו הבטן שלי חחחחחח
 
חחחחחחחחחחחח....

אני טוחן על המקום, בעמידה, בשכיבה, בישיבה, ביום חול, ביום קודש, בין קודש לחול, בין כליה לטחול...
 

יאצפן

New member
יש../images/Emo117.gif

מייקי, יש שיראה לך מאיפוא זה בא, יום בלי מכשיר הטמבלים, יעשיר אותם, את תשכלי לתת להם ספרים, וציורים, שיהיה לך ולבני ביתך, גמר חתימה טובה, והנאה.
 
למעלה