יש איזה שיר

srullli

New member
יש איזה שיר

של Depeche Mode שהם שרים שם משהו כמו "your sister and your brother ", עשיתי חיפוש למילים האלו בפורום הזה ולא ממש מצאתי תשובה ברורה .... מישהו יודע אולי איך קוראים לשיר הזה ? ותודה
 

music dude

New member
אולי See You?

למרות שזה לא בדיוק כמו הציטוט שלך ב- See You זה הולך ככה: but we´ll stay friendly like sister and brother Though I think I still love you זה זה?
 

srullli

New member
אאאמממממ.... אני לא יודעת.....

ז.א. כן שמעתי בבירור "your sister....." ,בעיקרון זה איזה קליפ שראיתי היום , וראיתי ממש ממש את הסוף שלו, אבל הוא היה נשמע לי נחמד , ולא שמתי לב לשם השיר שהיה רשום ... הנה ,זה הדבר היחיד שמצאתי כאן בפורום שנשמע כנראה כמו מה ששמעתי, אבל לא רשום שם שם השיר, וגם נכנסתי לאיזה אתר שם , ולא מצאתי שם במילות השירים משהו שנשמע דומה.... תודה בנתיים :)
 

darla

New member
תשובה אפשרית

את כנראה מתכוונת לסינגל החדש של דפש: goodnight lovers מתוך האלבום האחרון שלהם,exiter שיר מקסים.
 
למעלה