יששש,,, יששש,,,יששש,,,,

מרי-לו

New member
זה בסדר

במקרה שלך הישבן יכסה על המחסור בציצי
 

נשית~37

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נכון! ועוד בתוך "פוקס" חחחחחחחחחחחח
 

גיוRא

New member
יו חנטרישית שולינקה,יכולת להגיד,שאת

מצאת ת´ויזה שלי....
 

sahr12

New member
ייאלה שולי נענעי......(מסיבה מזרחית

יאבינתי סולטן אנא על רלבן.......(טראח על הדרבוקות) חמותה של סנדי עושה קקקקקקקווווולולולולולולולולולולולווללו.......... נשית מנענעת תחזה.....ונופל לה כל הצמר גפן...חחחחחחחחחחחחח ואז מיכל אומרת לה U!!! יש לך צמר גפן כמו שלי.......חחחחחחחחח ואז מרי לו עם .......השופע.....והאצבע המורמת מתחילה להזיז אגן לצדדים......פנטום מרים ידיים כמו רקדן רוסי ....פיקטיבית זזה בלי קשר לקצב המזרחי.........חחחחחחחחחחחחחחח...עינת רק מנסה לזוז...חחחחח תמי סולמית...רוקדת הורה......וזה בכלל ריקודי בטן... ובעלה של מיכל עומד בצד מציץ על תמונות כחולות.......חחחחחחח
 
חחחחחחחחח,,,,,סער,,,../images/Emo6.gif

מכיר את הדיסק של "נאפס"? מוזיקת דבקה ערבית??? בדיוק מתאים למסיבה שלך,,
 
חחחחחחח,,,,,מיכל,,,

אני קולטת אותך,, מנקה את שאריות צמר גפן,, מורידה סיכות מהראש, מנקה את הג´ל,,, מנקה את שאריות הצמר גפן,, ועוד שאריות צמר גפן.... מורידה גרביונים,, ועוד שאריות צמר גפן,, חחחחחחחחח,,,
 
למה צמר גפן???

יש היום הגדלות סיליקון...לא יקר..חחחחחחחח ואני מתה לעשות הקטנה אוףףף הלוואי והיה לי קטן חלום נשבעת לכן חלום.
 
מיכלוש תאמיני לי זה כבד!!!!!!!!!!

סתם כבד ולא נוח שרצים הכל קופץ כמו איזה שני.....חיחיחיחיח אמנם בעלי נהנה מהם מאוד אבל אני ממש סובלת רק שיאשר לי הקטנה ואני מוכנה לשלם כל סכום שבעולם שיהיו צימוקים תאמיני לי!! תמיד הדשא של השכן נראה ירוק יותר
אבל הפעם אני נשבעת לך זה ממש סבל חזה גדול.
 

מיכל31

New member
הורדת לי את כל החשק!

חחחחחחחח לא להגזים עדיין לא צימוקים! די, עוד שניה נתפשט וזהו...
 
למעלה