ישראל מחרימה את אל ג'זירה

האם את מתכוונת לערוץ הבית של בן לאדן?

יש סיבה לתת לו בכלל לשדר מישראל? ממדינות אחרות גרשו את הכתבים שלו אחרי שהתברר שהם קשורים לטרור ועובדים עבור אל קעידה. בנוסף מדובר בערוץ הנותן במה למסיתים ג'יהאדיים כמו יוסוף אל-קרדאווי הקוראים לטבוח ביהוד.
 
חחחח יש משהו שמצחיק אותי

היהודים קוראים לאלג'זירה ערוץ הבית של בן לאדן וחלק רב מהערבים קוראים לו ערוץ אמריקאי בערבית
בסופו של דבר הערוץ מלא שטויות ואני שונא לצפות בו אבל לא להחרים סופית אני עדיין צריך את אלג'זירה ספורט רק שם אני אראה את ליגת האלופות בחינם
 

respecta1

New member
סתם טמטמום..

זה שהם לאומנים שלא שמים על פוליטיקלי קורקט ומטים בצורה הכי בוטה שיש זה לא חדש.. אבל בדיוק מהסיבה הזו צריכים לשלוח לשם ישראלים.. שכמו שזה שם אמר "שיהיו צעירים נמרצים ונחושים"
 

shm490

New member
צודק !

גם לדעתי ראוי היה לשלוח מסבירים נמרצים ויש לא מעט כאלו בארץ , חבל לפספס תחנה שחלק גדול בעולם הערבי צופה בה .
 

THE WIZARD 55

New member
השאלה שלי, האם מצנזרים את דברי

המרואיינים הישראלים? האם הם שולטים בעריכה
 

THE WIZARD 55

New member
השאלה לא ספסציפית אליך:)

כי אם אין צנזורה וישראל יכולה להעביר בעזרת הסברה טובה, מה שאין לה, מסרים.. עצם החרם, הם העצימו את חשיבות התחנה.. אני לא יודעת את כל העובדות, מדוע ישראל מצאה לנכון להחרים, מלבד ההסתה.
 

respecta1

New member
סתם ניסו להצהיר הצהרה בזה שהם לא מתראיינים

יותר.. ככה זה בהסברה כנראה בכל מקרה טמטום כי לא נראה לי יש צנזורה אלא פשוט הערוץ באופן סדיר ועקבי מעוות את המציאות מוטה ולא אוביקטיבי מסית וכו'..אם יש צנזורה אז כמובן.. ואם לא אז כמו שאמרתי זה טיפשי.. צריך פשוט לשלוח לשם אנשים שגם לא יפחדו להסביר בבוטות (כמו שהאנשים באולפן עושים עם התעמולה שלהם) כמו שאחד שם כתב (חכם הבן אדם) "הדרך להתמודד עם הדעה השלטת ברשת הקטארית, סבור גיסין, היא גישה אופנסיבית: "זה נכון שאל-ג'זירה זה הדבר הכי קרוב לאל-מנאר, אבל הפיתרון הוא לא להחרים. צריך לעלות ולומר בדיוק מה שרוצים - בלי להתנצל. לומר בפה מלא ובצורה שאינה משתמעת לשני פנים את דעתנו - 'יש לכם שתי אופציות: לעשות איתנו עסקים או להמשיך לנסות לתקוף אותנו. רק קחו בחשבון שאם תוקפים אותנו - אנחנו בועטים, וחזק. לכם יש היסטוריה של מאות שנים - לנו של 3,000 שנה, ונמשיך להיות פה". " צריך לשלוח אנשים צעירים נראים טוב עם כריזמה (כמו המסבירים של שאר מדינות העולם) שלא יפחדו גם להרים את הטון עם איזה חבוב מהאולפן מתחיל לצעוק.. בכל מקרה הכל עדיף מהכמה נשנשים שאנחנו שולחים כיום..
 

shm490

New member
מענין אם אלגזירה יראו את מה ששודר היום

בחדשות ערץ 1 . הראו כמה ילדים קטנים שהגיעו מעזה תוך המלחמה שהיתה שם ,ישר לבית חולים וולפסון ונותחו ניתוחי לב על מנת להציל את חיהם ולשפרם . אז את הילדים המתים ממלחמה הם מראים מידד אך את אלו שאנו מצילים את חיההם כנראה לא ניראה באלגזיה . אפשר יהיה לראות את השידור מאוחר יותר
 

מוחמד5

New member
טעות מצידה של ישראל

במיוחד שניציגי הממשלה ודובר צה"ל מקבלים זמן שידור בתחנה,וחלקם אף בשידור ישיר. לדעתי חשוב מאוד שיהיו נציגים ישראליים שישמיעו את קולם בתחנה. התחנה הכי פופולארית.אלא אם כן ישראל רוצה להצטרף למדינות שמחרימות את הערוץ. כמו מצריים. או כפי שעשו בלבנון ששלחו איומים על חיי הכתבים.
 
למעלה