ישראל מול טאיוואן ברכבות.

מצב
הנושא נעול.
איך זה נראה?
נכון שהגשר בין נתב"ג למודיעין נראה קטן בהשוואה למה שרואים בתמונה*? * התמונה מתוך הכתבה המקושרת.
ממש לא קשור לבעיות של ישראל
הבעיות של ישראל הן חדירה למע"ר על ידי יוממים. ולא רכבת בין עירונית מהירה- רכבת תל אביב חיפה נותנת שרות סביר וטוב. לכן צביקה בורג פיספס שוב הבעיה היא הקוים הפרבריים ושילובם עם הרכבת הקלה שאיננה זו בעיית הבעיות שלנו ולא לנסוע במהירות 300 קמ"ש מחיפה לבאר שבע. zvir1
 
איך זה נראה?
נכון שהגשר בין נתב"ג למודיעין נראה קטן בהשוואה למה שרואים בתמונה*? * התמונה מתוך הכתבה המקושרת.
פתחו כבר את A1 ולא אמרו לנו?
 

yblumann

New member
ישראל מול טאיוואן ברכבות.
קישור לכתבה
חבל שהכתב לא מבין את מה שקורה בטאייון!!!
מה הקשר בין רכבת בין ערונית בטייאן לרכבת קלה בתוך ערים... חבל שהכתב לא טרח ללמוד את נושא תחבורה צבורית בטייואן לפני שהוא מעלה דברים כל כך שטחיים...
 
ישראל מול טאיוואן ברכבות.
קישור לכתבה
ישראל רקובה מהיסוד לצערי...
לא חשוב שהכתב כתב כתבה שטחית, אבל את רוח הדברים, כלומר משך הזמן שלוקח לבנות פרוייקטים במדינות אחרות לעומת משך הזמן כאן ,הוא העביר יפה מאד. יש לזכור שככל שבנייה מתעכבת יש פרצות לעוד שחיתות, קומבינות, ובאלגאן, לפעמים נדמה שהעיקר זה לא הבנייה עצמה, אלה העיכוב שלה מבחינת נוגעי הדבר אולי בעיכוב יש הרבה יותר כסף בישראל מי יודע...
 
ישראל רקובה מהיסוד לצערי...
לא חשוב שהכתב כתב כתבה שטחית, אבל את רוח הדברים, כלומר משך הזמן שלוקח לבנות פרוייקטים במדינות אחרות לעומת משך הזמן כאן ,הוא העביר יפה מאד. יש לזכור שככל שבנייה מתעכבת יש פרצות לעוד שחיתות, קומבינות, ובאלגאן, לפעמים נדמה שהעיקר זה לא הבנייה עצמה, אלה העיכוב שלה מבחינת נוגעי הדבר אולי בעיכוב יש הרבה יותר כסף בישראל מי יודע...
יורם, ספר לשבי כמה זמן
כמה זמן לקח לחבר את היורוטנל ללונדון...באנגליה הנאורה...
 

ala40

New member
יורם, ספר לשבי כמה זמן
כמה זמן לקח לחבר את היורוטנל ללונדון...באנגליה הנאורה...
מדינה נאורה זה דבר יחסי ....
לצערי אין בארץ יזמות חכמה ,יותר מידי עסקנים מעורבים בכל עסקה ,וזה גובל בשחיתות . והדבר הכי הכי מעצבן הוא הפוליטיזיה של כל דבר .
 

ala40

New member
מדינה נאורה זה דבר יחסי ....
לצערי אין בארץ יזמות חכמה ,יותר מידי עסקנים מעורבים בכל עסקה ,וזה גובל בשחיתות . והדבר הכי הכי מעצבן הוא הפוליטיזיה של כל דבר .
אגב אני יודע שגם לא פחות מכוער .
 

yblumann

New member
יורם, ספר לשבי כמה זמן
כמה זמן לקח לחבר את היורוטנל ללונדון...באנגליה הנאורה...
מה אפשר לענות ל"הכל רקוב כאן"??
התשובה היא פשוטה: הקו לי-ם פשוט לא נחשב כפרויקט חשוב, ולכן לא מוקצים המשאבים להבטיח שהקו יושלם עד שנת X. ציך להסתכל לא בהצהרות אלא בכסף המוקצה. מילים ופטפטת לא עולים כלום. זהו לקח שלמדתי מהעניין שלי בפריקטים דומים בבריטניה אסיה אירופה
 

בועז ל

New member
מה אפשר לענות ל"הכל רקוב כאן"??
התשובה היא פשוטה: הקו לי-ם פשוט לא נחשב כפרויקט חשוב, ולכן לא מוקצים המשאבים להבטיח שהקו יושלם עד שנת X. ציך להסתכל לא בהצהרות אלא בכסף המוקצה. מילים ופטפטת לא עולים כלום. זהו לקח שלמדתי מהעניין שלי בפריקטים דומים בבריטניה אסיה אירופה
לידיעתך יורם ,הקו לי-ם מוגדר כפרויקט לאומי.
ולכן ,הקו כן נחשב כפרויקט חשוב. כנ"ל לגבי קו ערי הדרום ועוד פרויקטים נוספים. אי הקצאת התקציבים לפרויקטים אלה מקורה בבירוקרטיה ישראלית הרסנית ,בפיזור סמכויות וגם בדברים ששבי רומז להם .אגב, קוריוז קטן שיעניין אותך: לפני כחודשיים עלו ארצה קרובי משפחה מבריטניה. השבוע שוחחתי אתם שיחה על הא ודא. החבר'ה טוענים בתוקף שהתח"צ בארץ בכללותו טוב מזה של הבריטים. ההיית מאמין ?
 
לידיעתך יורם ,הקו לי-ם מוגדר כפרויקט לאומי.
ולכן ,הקו כן נחשב כפרויקט חשוב. כנ"ל לגבי קו ערי הדרום ועוד פרויקטים נוספים. אי הקצאת התקציבים לפרויקטים אלה מקורה בבירוקרטיה ישראלית הרסנית ,בפיזור סמכויות וגם בדברים ששבי רומז להם .אגב, קוריוז קטן שיעניין אותך: לפני כחודשיים עלו ארצה קרובי משפחה מבריטניה. השבוע שוחחתי אתם שיחה על הא ודא. החבר'ה טוענים בתוקף שהתח"צ בארץ בכללותו טוב מזה של הבריטים. ההיית מאמין ?
הם מלונדון?
 

yblumann

New member
לידיעתך יורם ,הקו לי-ם מוגדר כפרויקט לאומי.
ולכן ,הקו כן נחשב כפרויקט חשוב. כנ"ל לגבי קו ערי הדרום ועוד פרויקטים נוספים. אי הקצאת התקציבים לפרויקטים אלה מקורה בבירוקרטיה ישראלית הרסנית ,בפיזור סמכויות וגם בדברים ששבי רומז להם .אגב, קוריוז קטן שיעניין אותך: לפני כחודשיים עלו ארצה קרובי משפחה מבריטניה. השבוע שוחחתי אתם שיחה על הא ודא. החבר'ה טוענים בתוקף שהתח"צ בארץ בכללותו טוב מזה של הבריטים. ההיית מאמין ?
מה שחשוב הוא הכסף ולא הדבורים!
בועז, spin- מילה של גנאי כאן ומילה שקשורה לטוני בלייר וממשלתו שהתמחו בהבטחות ולא תמיד בבצועם. לכן אני לא מתרשם מחשיבות לאומית, זה סתם דיבור. רק כשיבוא הכסף אז תוכל להאמין. לא לפני כן! OK, מאיוא הקרבים באו בדיוק??? ha ha ha Yoram
 

בועז ל

New member
מה שחשוב הוא הכסף ולא הדבורים!
בועז, spin- מילה של גנאי כאן ומילה שקשורה לטוני בלייר וממשלתו שהתמחו בהבטחות ולא תמיד בבצועם. לכן אני לא מתרשם מחשיבות לאומית, זה סתם דיבור. רק כשיבוא הכסף אז תוכל להאמין. לא לפני כן! OK, מאיוא הקרבים באו בדיוק??? ha ha ha Yoram
יש כסף יורם ויש גם פוליטיקה מכוערת שמונעת
קידומם של פרויקטים. זאת עובדה שלא ניתנת לערעור.והחבר'ה ,אה כן ,הם מלונדון כמובן.
 

yblumann

New member
יש כסף יורם ויש גם פוליטיקה מכוערת שמונעת
קידומם של פרויקטים. זאת עובדה שלא ניתנת לערעור.והחבר'ה ,אה כן ,הם מלונדון כמובן.
בועז
אנחנו די מסכימים... crossrail בלונדון הוא פרויקט שכולם מסכימים כבר 21 שנים שהוא חיוני חשוב והכרחי. מעבר להסכמה זו לא הייתההתקדמות מעשית- הקצאת משאבים, התחלת עבוות וכו... אפילו 2012 לא שנתה את המצב. הקרובים מלונדון: תן לי לנחש: בעלי מכונית???
 

בועז ל

New member
בועז
אנחנו די מסכימים... crossrail בלונדון הוא פרויקט שכולם מסכימים כבר 21 שנים שהוא חיוני חשוב והכרחי. מעבר להסכמה זו לא הייתההתקדמות מעשית- הקצאת משאבים, התחלת עבוות וכו... אפילו 2012 לא שנתה את המצב. הקרובים מלונדון: תן לי לנחש: בעלי מכונית???
crossrail ? אשמח לקבל ממך מידע על הפרויקט
הזה. ובקשר לקרובים - היה בבעלותם רכב ,אך עפ"י מה ששמעתי מהם ,השימוש שלהם בתח"צ הבריטי היה על בסיס יומיומי.
 

yblumann

New member
crossrail ? אשמח לקבל ממך מידע על הפרויקט
הזה. ובקשר לקרובים - היה בבעלותם רכב ,אך עפ"י מה ששמעתי מהם ,השימוש שלהם בתח"צ הבריטי היה על בסיס יומיומי.
העיקר להתלונן!
הקטורים הם ספורט אוניברסלי- בסך הכל התחברה באיזור לונדון לא רעה כפי שהקטורים אומרים. הצמיחה הכלכלית הגדולה בלונדון הביאה למשל שיא השיאים של משתמשים ברכבת כאן.. Crossrail:
crossrail was meant to be the link the crosses London from east to west. It is meant to link growing areas in the east of London with the west and heathrow airport as far as reading. the link would be via a rail wide tunnel going from Liverpool street to somewhere west of paddington, via a route that more or less paralleling the central line. this means linking the City to the suburbs and the airports,and relieve the pressure on the central line, release space in Liverpool Street station [cross rail would take over the commuter lines to Shenfield] and Paddington [the slow service from there to Reading/Slough]. The first I heard of it was 22 years ago, and I attended- over this time - a series of lectures, consultations, briefings etc. A whole team was consulted to plan the line. planning applications were submitted. several bills were submitted to Parliament. Despite having won the support of the City, virtually every local authority along the route, the Treasury does not allow the plan to go ahead.​
 

בועז ל

New member
העיקר להתלונן!
הקטורים הם ספורט אוניברסלי- בסך הכל התחברה באיזור לונדון לא רעה כפי שהקטורים אומרים. הצמיחה הכלכלית הגדולה בלונדון הביאה למשל שיא השיאים של משתמשים ברכבת כאן.. Crossrail:
crossrail was meant to be the link the crosses London from east to west. It is meant to link growing areas in the east of London with the west and heathrow airport as far as reading. the link would be via a rail wide tunnel going from Liverpool street to somewhere west of paddington, via a route that more or less paralleling the central line. this means linking the City to the suburbs and the airports,and relieve the pressure on the central line, release space in Liverpool Street station [cross rail would take over the commuter lines to Shenfield] and Paddington [the slow service from there to Reading/Slough]. The first I heard of it was 22 years ago, and I attended- over this time - a series of lectures, consultations, briefings etc. A whole team was consulted to plan the line. planning applications were submitted. several bills were submitted to Parliament. Despite having won the support of the City, virtually every local authority along the route, the Treasury does not allow the plan to go ahead.​
תודה על הסקירה יורם.
ובאשר לקיטורים שציינת. א. היכן שמעת שמדובר בקיטורים? קרוביי ציינו את התח"צ בארץ כטוב יותר מהבריטי כחוות דעת ולא כקיטורים. ב. מותר ולעיתים גם רצוי וצריך לקטר. לצערנו , יש לנו מספיק סיבות טובות בארץ.​
 

yblumann

New member
תודה על הסקירה יורם.
ובאשר לקיטורים שציינת. א. היכן שמעת שמדובר בקיטורים? קרוביי ציינו את התח"צ בארץ כטוב יותר מהבריטי כחוות דעת ולא כקיטורים. ב. מותר ולעיתים גם רצוי וצריך לקטר. לצערנו , יש לנו מספיק סיבות טובות בארץ.
בועז...
לפחות ממה שאני קורא בפורום התחבורה הצבורית בישראל לא השתפרה בהרבה ולהפך משנות ה 80- רק הרכבת באמת התפתחה. בלונון london חל שיפור די רציני. חבל שקרוביך לא מכירים מספיק את הנושא. התחבורה הצבורית באזור לונדון Greater Londonטובה הרבה יתר ממה שמוצע באיזור תל אביב הגדול. עובדה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה