איך זה נראה?ישראל מול טאיוואן ברכבות.
קישור לכתבה
ממש לא קשור לבעיות של ישראלאיך זה נראה?
נכון שהגשר בין נתב"ג למודיעין נראה קטן בהשוואה למה שרואים בתמונה*? * התמונה מתוך הכתבה המקושרת.
פתחו כבר את A1 ולא אמרו לנו?איך זה נראה?
נכון שהגשר בין נתב"ג למודיעין נראה קטן בהשוואה למה שרואים בתמונה*? * התמונה מתוך הכתבה המקושרת.
פתחו כבר את A1 ולא אמרו לנו?
חבל שהכתב לא מבין את מה שקורה בטאייון!!!ישראל מול טאיוואן ברכבות.
קישור לכתבה
ישראל רקובה מהיסוד לצערי...ישראל מול טאיוואן ברכבות.
קישור לכתבה
יורם, ספר לשבי כמה זמןישראל רקובה מהיסוד לצערי...
לא חשוב שהכתב כתב כתבה שטחית, אבל את רוח הדברים, כלומר משך הזמן שלוקח לבנות פרוייקטים במדינות אחרות לעומת משך הזמן כאן ,הוא העביר יפה מאד. יש לזכור שככל שבנייה מתעכבת יש פרצות לעוד שחיתות, קומבינות, ובאלגאן, לפעמים נדמה שהעיקר זה לא הבנייה עצמה, אלה העיכוב שלה מבחינת נוגעי הדבר אולי בעיכוב יש הרבה יותר כסף בישראל מי יודע...
מדינה נאורה זה דבר יחסי ....יורם, ספר לשבי כמה זמן
כמה זמן לקח לחבר את היורוטנל ללונדון...באנגליה הנאורה...
אגב אני יודע שגם לא פחות מכוער .מדינה נאורה זה דבר יחסי ....
לצערי אין בארץ יזמות חכמה ,יותר מידי עסקנים מעורבים בכל עסקה ,וזה גובל בשחיתות . והדבר הכי הכי מעצבן הוא הפוליטיזיה של כל דבר .
מה אפשר לענות ל"הכל רקוב כאן"??יורם, ספר לשבי כמה זמן
כמה זמן לקח לחבר את היורוטנל ללונדון...באנגליה הנאורה...
לידיעתך יורם ,הקו לי-ם מוגדר כפרויקט לאומי.מה אפשר לענות ל"הכל רקוב כאן"??
התשובה היא פשוטה: הקו לי-ם פשוט לא נחשב כפרויקט חשוב, ולכן לא מוקצים המשאבים להבטיח שהקו יושלם עד שנת X. ציך להסתכל לא בהצהרות אלא בכסף המוקצה. מילים ופטפטת לא עולים כלום. זהו לקח שלמדתי מהעניין שלי בפריקטים דומים בבריטניה אסיה אירופה
הם מלונדון?לידיעתך יורם ,הקו לי-ם מוגדר כפרויקט לאומי.
ולכן ,הקו כן נחשב כפרויקט חשוב. כנ"ל לגבי קו ערי הדרום ועוד פרויקטים נוספים. אי הקצאת התקציבים לפרויקטים אלה מקורה בבירוקרטיה ישראלית הרסנית ,בפיזור סמכויות וגם בדברים ששבי רומז להם .אגב, קוריוז קטן שיעניין אותך: לפני כחודשיים עלו ארצה קרובי משפחה מבריטניה. השבוע שוחחתי אתם שיחה על הא ודא. החבר'ה טוענים בתוקף שהתח"צ בארץ בכללותו טוב מזה של הבריטים. ההיית מאמין ?
מה שחשוב הוא הכסף ולא הדבורים!לידיעתך יורם ,הקו לי-ם מוגדר כפרויקט לאומי.
ולכן ,הקו כן נחשב כפרויקט חשוב. כנ"ל לגבי קו ערי הדרום ועוד פרויקטים נוספים. אי הקצאת התקציבים לפרויקטים אלה מקורה בבירוקרטיה ישראלית הרסנית ,בפיזור סמכויות וגם בדברים ששבי רומז להם .אגב, קוריוז קטן שיעניין אותך: לפני כחודשיים עלו ארצה קרובי משפחה מבריטניה. השבוע שוחחתי אתם שיחה על הא ודא. החבר'ה טוענים בתוקף שהתח"צ בארץ בכללותו טוב מזה של הבריטים. ההיית מאמין ?
יש כסף יורם ויש גם פוליטיקה מכוערת שמונעתמה שחשוב הוא הכסף ולא הדבורים!
בועז, spin- מילה של גנאי כאן ומילה שקשורה לטוני בלייר וממשלתו שהתמחו בהבטחות ולא תמיד בבצועם. לכן אני לא מתרשם מחשיבות לאומית, זה סתם דיבור. רק כשיבוא הכסף אז תוכל להאמין. לא לפני כן! OK, מאיוא הקרבים באו בדיוק??? ha ha ha Yoram
בועזיש כסף יורם ויש גם פוליטיקה מכוערת שמונעת
קידומם של פרויקטים. זאת עובדה שלא ניתנת לערעור.והחבר'ה ,אה כן ,הם מלונדון כמובן.
crossrail ? אשמח לקבל ממך מידע על הפרויקטבועז
אנחנו די מסכימים... crossrail בלונדון הוא פרויקט שכולם מסכימים כבר 21 שנים שהוא חיוני חשוב והכרחי. מעבר להסכמה זו לא הייתההתקדמות מעשית- הקצאת משאבים, התחלת עבוות וכו... אפילו 2012 לא שנתה את המצב. הקרובים מלונדון: תן לי לנחש: בעלי מכונית???
העיקר להתלונן!crossrail ? אשמח לקבל ממך מידע על הפרויקט
הזה. ובקשר לקרובים - היה בבעלותם רכב ,אך עפ"י מה ששמעתי מהם ,השימוש שלהם בתח"צ הבריטי היה על בסיס יומיומי.
העיקר להתלונן!
הקטורים הם ספורט אוניברסלי- בסך הכל התחברה באיזור לונדון לא רעה כפי שהקטורים אומרים. הצמיחה הכלכלית הגדולה בלונדון הביאה למשל שיא השיאים של משתמשים ברכבת כאן.. Crossrail:
crossrail was meant to be the link the crosses London from east to west. It is meant to link growing areas in the east of London with the west and heathrow airport as far as reading. the link would be via a rail wide tunnel going from Liverpool street to somewhere west of paddington, via a route that more or less paralleling the central line. this means linking the City to the suburbs and the airports,and relieve the pressure on the central line, release space in Liverpool Street station [cross rail would take over the commuter lines to Shenfield] and Paddington [the slow service from there to Reading/Slough]. The first I heard of it was 22 years ago, and I attended- over this time - a series of lectures, consultations, briefings etc. A whole team was consulted to plan the line. planning applications were submitted. several bills were submitted to Parliament. Despite having won the support of the City, virtually every local authority along the route, the Treasury does not allow the plan to go ahead.
בועז...תודה על הסקירה יורם.
ובאשר לקיטורים שציינת. א. היכן שמעת שמדובר בקיטורים? קרוביי ציינו את התח"צ בארץ כטוב יותר מהבריטי כחוות דעת ולא כקיטורים. ב. מותר ולעיתים גם רצוי וצריך לקטר. לצערנו , יש לנו מספיק סיבות טובות בארץ.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.