ישראל לא עוצרת בורוד.

maymayush

New member
../images/Emo16.gifלא יודעת אפילו מה להגיד...

אני מרגישה כ"כ נאיבית. באמת האמנתי שהמצב של הקהילה בארץ טוב, שהסובלנות בארץ השתפרה פלאים... בחיים לא הייתי חושבת שדבר כזה יכול לקרות עכשיו... אני עדיין בשוק, התפוצצה לי הבועה. כנראה אני באמת חיה במקום פתוח וסובלני, אז נדמה לי שכולם ככה. רק לפני שבועיים ככה פרסמתי פה הודעה שהעלתה את האפשרות שהיחס של החברה הישראלית לקהילה סובלני יותר מבארה"ב. צחוק מריר בהחלט יתאים פה. אני באמת תמימה. אני לא מצליחה להבין למה שמישהו יפגע באדם שמתנהג אחרת אם להתנהגות הזו אין שום השפעה עליו. אני מנסה לחשוב על סיבות, ואף אחת לא נשמעת הגיונית מספיק. פחד? אמונה שבגללם מגיעות הצרות לעולם? (בעקבות הדברים של נציגי ש"ס בכנסת שבגלל ההומואים יש רעידות אדמה ושפעת העופות או משהו כזה...). אני אפילו לא רוצה להבין את זה. לא רוצה להצטרך להבין דבר כזה. מתגעגעת לבועה שלי. ורק לפני כמה ימים חשבתי לעצמי שהכל יחסית רגוע, העיתונים כמעט ריקים, יש בעיקר מקרים פרטיים של אבות/אמהות מתעללים שבזמנים אחרים היו מקבלים הרבה פחות התייחסות... ועכשיו זה. השקט אף פעם לא מחזיק. אנשים בגילי וצעירים ממני שרק חיפשו מקום שבו הם ירגישו מוגנים מספיק כדי להיות הם עצמם. אני חושבת על כל האנשים שלא ייצאו מהארון בגלל הדבר הזה, שייאלצו לחיות את החיים שלהם בשקר אחרת ירצחו אותם. כבר לא מדובר בקללות, ביחס מפלה, בהתרחקות של חברים ובני משפחה... אפילו לא במכות. מדובר בסכנת חיים, כאילו כל מה שהיה קודם לא היה נורא מספיק. אני פשוט לא יודעת איך לאכול את זה. הלם. ואם אני מושפעת מזה כ"כ, אז לחשוב על כל חברי הקהילה, אלו שבארון ואלו שמחוץ לו, ומה שעובר עליהם... אני יודעת שאני לא באמת יכולה להזדהות איתם, אבל אני רוצה להגיד שבמאבק שלהם אני איתם. זה אולי לא נשמע משמעותי, אבל ברגע הזה כל אדם שפוי צריך לקום ולהגיד את זה. אני תומכת בהם ובמאבק שלהם, וכולי תקווה שהאירוע הזה יגרום להתעוררות בחברה הישראלית, יגרום לאנשים לקום ולהגיד שהם לא מוכנים שירצחו פה אנשים בגלל שיש להם מאפיין אחד שונה. ומכל הדבר הזה פשוט עולה השאלה, מי הבא בתור? מי ההבא שיפגעו בו בגלל הדעות שלו, בגלל ההתנהגות שלו או בגלל המוצא שלו?
 
רצח על דעות שונות כבר היה בישראל.

מר יצחק רבין ז"ל, ואת זה אני בחיים לא אבין. כי אני ימיני ורבין ז"ל היה שמאלני, ואני בחיים שלי לא אלך ואחשוב על רציחת אדם, מנהיג, איש משפחה או ראש ממשלה בגלל דעה כזו או אחרת. כנראה שאנחנו היצירה היחידה של אלוהים שהורגת את בני מינה.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo7.gif

אני מוצאת את עצמי בוכה כמה פעמים ביום מאז יום שבת. באמת שאין לי מילים. הייתי אתמול בעצרת/הפגנה בחיפה, והיה מרגש ומצמרר. תראו את הקטע הבא מ"הכי גאים שיש", כמה מזעזע איך שהמציאות נוראה מהדמיון: http://www.youtube.com/watch?v=psLZo_jWifU
 

l TearDrop l

New member
אני אגיד גם כאן.

גיליתי היום שאחד מהנרצחים היה קרוב למשפחה של חברה שלי, וכשזה מגיע למקום קרוב הכל נראה הרבה יותר אמיתי וברור. האמת שלא שמעתי על זה ממש עד אתמול, וגם אז לא שמעתי את הסיפור המלא ועד עכשיו אני לא בטוחה מה היה הגורם לרצח, אבל זה לא באמת משנה מהבחינה שמשהו לגמרי השתבש בערכים של החברה היום. וזה מצמרר כל כך לדעת את זה בכל פרשה מחדש ובכל עמוד בעיתון, שכמעט אפשר "להתרגל" להרגיש ככה. אבל אסור להתרגל לזה, וצריך לגרום לאנשים שכל כך קל להם לקחת חיים מסיבות שונות בלי לחשוב על הערך הבסיסי שלהם אם הם שייכים ללסבית, לילד קטן, לערבי, ליהודי ולכל אדם ולא משנה מה "מבדיל" אותו מאחרים, להבין שלא הם נתנו לאנשים חיים והם בטח לא יהיו אלה שיקחו אותם, ובשביל זה המחיר שהם ישלמו על זה צריך להיות כבד וחמור יותר, עד שיבינו דרך ערכים.
 
למעלה