ישראל - בריטניה

כספי עם 3 מ14

שחקני הרכש החדשים של מגדל עם 18 נק' ב67 דקות :D
אלישי כדיר אגב, זה השחקן הכי גרוע שעבר בנבחרת ישראל מאז כריס ווטסון(למרות שחנוכי נותן לו תחרות יחד עם מורן רוט).
 

afc2

New member
כדיר הכי גרוע???????????????????

למה? מישהו נתן לו היום הזדמנות להראות כמה הוא זוועה?????

ועוד שאלה כי כבר ראיתי שצחקת על אפיק ש"היללו" אותו - מי את שתזלזלי באפיק ניסים שקלע 30 נקודות בשני משחקים, שאף שחקן לא עבר את ה-20 בכלל...?
 
אתה בשרשור על המשחק מול אנגליה כפרה

וכדיר? הוא שחקן מזעזע.
נמוך לעמדה שלו(מה העמדה שלו לעזאזל?)
לא אתלט, לא פיזי, בלי משחק גב לסל, עם כשרון אדיר להחטיא מתחת לסל לבד או לחטוף גג.
לראות את קוז'י היום בהשוואה אליו, כשקוז'י כבר משחק על האדים של האדים ולהבין כמה כדיר לא מתאים.
(כנ"ל גרין, ואיזה כיף ששניהם יחד עם הלפרין חתמו במגדל השנואה ואכלו להם 75 אחוזים מהתקציב).

ברור לי שאין גבוהים ישראלים בשוק, אבל אין בו שום צורך את הדקות שלו כספי צריך לקבל ב4 או פניני, גם ככה מדובר בנבחרת שאין לה שחקנים יוצרים ומשחקת סמול-בול, אז עד הסוף.

אפיק ניסים קלע היום 9 נק' ועוד שלשת גארבג' טיים, וכמות הנקודות שהאוקראינים קלעו עליו? לי זכורות לפחות 3 שלשות על הפנים שלו.
מול בריטניה הוא קלע 17 ולא 20, נבחרת שכל חדירה מולה הסתיימה בעבירה אגב, גם של אוחיון ואפילו של הלפרין הכבד, נבחרת פח אשפה אגב.
ולאפיק ניסים לא היתה שום משימה בהגנה מולם, היום מול אוקראינה על כל סל שהוא נתן הוא החזיר ב1.5 לאוקראיינים וככה זה ייראה מול כל נבחרת סבירה ומעלה.
שחקן נחמד ולא מעבר לזה, וגם נמוך מאוד לעמדה שלו.
 

afc2

New member
אפיק הוא היחיד ששיחק כמו גבר בנבחרת

וזה מה שבעיקר חסר בנבחרת הזאת: עוז.

אין לי טענות להגנה, כי אם תראי את הגנת הנפילים בכל יתר הבית, תביני שהבעיות העיקריות והטענות הן התקפית.

זאת אליפות של סקור 60-70 ולכן מי שינצח משחקים באליפות הזאת, יעשה זאת כי קלע יותר ולא כי ספג פחות. ההתקפה אצלנו פשוט פטטית, בלי חשיבה, בלי גיוון, בלי שכל.

נ.ב. אהבתי שהפכת אותו לחד-ספרתי ואמרת "ועוד שלשת גארבג' " עם הנתון שהוא 30 נק' בשני המשחקים, ואף שחקן לא מעל 20 אי אפשר להתווכח
 
.....

הוא קלע שלשת גארבג' מול אוקריאנה, כשהיה 7-8 הפרש 30 שניות לסיום.
מה בדיוק לא נכון בזה?
הוא לא קלע 20 נק' בשום משחק.
לקלוע 17 נק' מול אנגליה זה לא מדד אמיתי לכלום, נבחרת מתנ"סים מביכה בסגל הנוכחי שלה.

ועדיין עם כמה שלא מפריע לך שהוא לא שומר, במשחק מול אוקראינה קלעו עליו בכל התקפה כמעט, לא סתם הוא שיחק פחות בהשוואה לאנגליה(שלא לדבר על 3 איבודים ב15 דקות).
 

afc2

New member
לא בדקת אבל

מה קרה עם הנבחרת שאפיק ב-2 והלפרין שיחק במקום כספי ב-3. אני במאה אחוז בטוח שהנבחרת בפלוס....

אגב אפיק מחויב יותר מיותם ועם הרבה יותר ביטחון ממנו.

כספי ואליהו איכזבו אותי, אבל אני רגיל לחרפה מהם. הבעיה היא שהמאמן לא הכניס רעיונות יצירתיים לנבחרת (עוד ג'וקרים כמו אפיק)
 
מה זאת אומרת?

הלפרין לפי הנתונים שחור על גבי לבן, עם הפלוס מינוס הכי גרוע בנבחרת גם כששיחק 2 וגם ששיחק 3 הוא לא יכול להיות בפלוס מסויים אם הוא בנתון הזה הכי גרוע מכולם.
 

afc2

New member
בדקת את הנתונים?

תנסי לבודד רק את הדקות שהלפרין שיחק במקום עומרי בעמדה 3.

וכן זה אפשרי, אם הנבחרת כמו שאת אומרת הייתה במינוס 15- כשהוא על המגרש, והוא שיחק בעמדה 3 מתי שהנבחרת כן הובילה (ועוד ב-9), כנראה כשהוא שיחק בעמדה 2 וניסים היה על הספסל זה 27- מינוס בערך (הנבחרת חזרה מפיגור 3 והובילה 9)
 

tristan79

New member
וואו, כנראה שלמישהו כן היה חשק...


 

tristan79

New member
כן, אבל טכנית

אם הלפרין היה לצורך העניין 30 דקות אתמול על הפרקט -
אז ב 20 דקות שהוא תופקד כ SG הוא יכול להיות עם מינוס 20,
וב 10 דקות שהוא תופקד כ SF עם פלוס 5.
אז בסה"כ ב30 דקות הוא יהיה עם מינוס 15.

לא אומר שזה קרה, ובטח שאין לי חשק להתעמק ולבדוק, אבל טכנית זה אפשרי.

כדרך אגב, נתוני הפלוס מינוס הטובים ביותר של הנבחרת אתמול הם של כדיר עם פלוס 8 (ב14 דקות שלו על הפרקט) וחנוכי (9 דקות) וניסים (26 דקות) עם פלוס 6.
 

afc2

New member
זה בדיוק הייתה הכוונה שלי

זה רק מאושש את הטענה שלי שאפיק חייב להיות מס' 2 המוביל במשחק הזה.
 

Roy M

New member
האם מישהו יכול לסלק את ניר אלון וחבורת העסקני

ההזויה מהפרצוף שלנו? עשינו משהו רע, כשחבורת עסקנים במיל ורבע, מנהלת את הענף, קובעת חוקים "לטובת" השחקן הישראלי, שאינם אלא לכיס הפרטי שלהם.
כשלא היו הגבלות, השחקן הישראלי ידע שעליו לעבוד קשה, להרוויח בהתאם ולהנות מזרים איכותיים שלימדו אותם עבודה, איכות ומהות.
כעת, כשכל שחקן מהשכונה יכול לדרוש 300K כדי שיוכלו למלא את החורים בשמוק הרוסי, מה הפלא שבזמן אמת, הוא מתקשה לעשות מהלכים עם הדבר הכתום?
 

nyr1994

New member
ואם הערב לא היה מספיק מעצבן

אז הפסדנו גם לחלאות האדומות בדרבי של בריסטול ב-JP טרופי למרות ששלטנו
 

Roy M

New member
תתנחם בזה, שבקצב הזה, הדרבי בעונה הבאה יהיה

בליג 2
 

nyr1994

New member
לא ויתרתי על חלום העליה עדיין

מליג 2 יש 4 עולות עם פלייאוף 7-4 ולפי מה שראיתי הערב יש פוטנציאל
 

Puskas

New member
מה הקשר??

ישראל לא הפסידה לבריטניה ואוקראינה כי מקצועית אנחנו נחותים!
הפסדנו כי יש לנו מאמן עלוב ושחקנים בלי מחויבות!
כספי ואליהו שיחקו כמו אולסטארים במשך כל ההכנה אבל פתאום לא מסוגלים לקנות סל גם באלף דולר..
אפיק ניסים שבא כגארד שלישי הפך פתאום לכוכב ולמה? כי יש לו ביצים והוא מתעלה במאני טיים!
שיבק אשם בבניית הסגל שלו ובהכנה המנטלית הגרועה!
כספי ואליהו אשמים כי טובים רק במשחקי הכנה אבל לא מסוגלים להביא את עצמם כמו שצריך לטורניר עצמו!

איך ניר אלון אשם בזה שחבורת שחקנים עם כישרון מצטבר מסוים חוטפים פעמיים משתי נבחרות עם כישרון מצטבר נחות בהרבה??
 

Puskas

New member
שיבק צריך להתנצל

וללכת הביתה ולתת לקטש לסיים את הקמפיין.
 
למעלה