אתה בשרשור על המשחק מול אנגליה כפרה
וכדיר? הוא שחקן מזעזע.
נמוך לעמדה שלו(מה העמדה שלו לעזאזל?)
לא אתלט, לא פיזי, בלי משחק גב לסל, עם כשרון אדיר להחטיא מתחת לסל לבד או לחטוף גג.
לראות את קוז'י היום בהשוואה אליו, כשקוז'י כבר משחק על האדים של האדים ולהבין כמה כדיר לא מתאים.
(כנ"ל גרין, ואיזה כיף ששניהם יחד עם הלפרין חתמו במגדל השנואה ואכלו להם 75 אחוזים מהתקציב).
ברור לי שאין גבוהים ישראלים בשוק, אבל אין בו שום צורך את הדקות שלו כספי צריך לקבל ב4 או פניני, גם ככה מדובר בנבחרת שאין לה שחקנים יוצרים ומשחקת סמול-בול, אז עד הסוף.
אפיק ניסים קלע היום 9 נק' ועוד שלשת גארבג' טיים, וכמות הנקודות שהאוקראינים קלעו עליו? לי זכורות לפחות 3 שלשות על הפנים שלו.
מול בריטניה הוא קלע 17 ולא 20, נבחרת שכל חדירה מולה הסתיימה בעבירה אגב, גם של אוחיון ואפילו של הלפרין הכבד, נבחרת פח אשפה אגב.
ולאפיק ניסים לא היתה שום משימה בהגנה מולם, היום מול אוקראינה על כל סל שהוא נתן הוא החזיר ב1.5 לאוקראיינים וככה זה ייראה מול כל נבחרת סבירה ומעלה.
שחקן נחמד ולא מעבר לזה, וגם נמוך מאוד לעמדה שלו.