ירמי קפלן בתמונע

ב ר 3

New member
ירמי קפלן בתמונע

הרבה פעמים תהיתי ביני לבין עצמי מה כל כך מושך אותי לבוא ולראות שוב ושוב את ההופעות של ירמי. המוזיקה שלו היא כמובן הדבר המרכזי, אבל אני אוהבת מאוד גם את המוזיקה של חמי, ויוני בלוך ועוד רבים אחרים שלהופעות שלהם אני הולכת פעם ב... יכול להיות שזה שילוב הסיפורים בין השירים על החיים, זוגיות, על השירים עצמם ועל הקהל כמובן, או אולי הקפיצות שלו והפיכת השולחנות. ביום שישי האחרון בתמונע ירמי הפתיע את אותי כשבלב מסוים הודיע כי לא יספר סיפורים ולא ינתח את מערכות היחסים של כל היושבים בקהל. הוא פשוט שר והיה מדהים. 5 שירים חדשים, מתוכם 3 כבר מוכרים, 1 חדש לגמרי ונקרא "בואי ונברח" ואת השני שמעתי כבר בקמלוט "כל אחד יכול", והפזמון בשיר הזה אומר משהו מאוד נכון: "כל אחד יכול להיאבק בשיגעון, כזה בא מבפנים". כל פעם שירמי מוסיף שיר חדש לפלייליסט מתפתחת בי עוד ציפייה לאלבום הבא שלו, ואני כבר לא יכולה לחכות שזה יקרה. עוד שיר ישן-חדש שהצטרף להופעה הוא "כל מה שתחשוב", שיר מדהים ואני שמחה שהפך להיות חלק בלתי נפרד מההופעות האחרונות. ירמי אולי היה רגוע בהפעה בכל הנוגע לדיבורים אבל הוציא את הכל באנרגיות מטורפות של קפיצה ב "הרבה דברים" ותיפוף ב"הדפוק הזה". המתופף החדש "עידן גרין" נכנס יפה מאוד לנעליים של רן שמעוני, ולא גרע מדואט התופים המדהים בשיר. עוד לא עליתי על מה כל כך מחשמל אותי בירמי ומושך אותי שוב ושוב להופעות, אבל החלטתי להפסיק להתעסק בזה ופשוט ליהנות מכל רגע ומכל שיר כל פעם מחדש. עם ירמי ניגנו: גיטרות- עידו אגמון בס- ארז פרנק קלידים- אריה בן-קנז תופים- עידן גרין סאונד- אביב מארק בר
 

Margarita chum

New member
עידו אגמון../images/Emo99.gif בר יקרה:)

אני כ"כ שמחה שנהנית!!! אז באמת, מי צריך הגדרות, אז את לאו דוקא מצליחה להצביע על סיבות מסויימות שבגללן דוקא ירמי הכי הרבה, ופחות חמי ויוני ועוד רבים וטובים. אז אני בעד! כן ירבו הופעות מוצלחות(ועכשיו, גם בלי סיגריות!!) קאיה, שהפסיקה לעשן:)
 

ב ר 3

New member
כל הכבוד!!

להפסיק לעשן זו יוזמה מבורכת! אבל בהופעות בארץ אין מה לעשות. גם מהקמלוט שאמור להיות מקום ללא עישון אני חוזרת עם ריח של סיגריות בשיער, כבר התרגלתי והשלמתי עם זה.
 
למעלה