יריבויות השחקנים הגדולות

chaiel

New member
לא יודע מה אתכם.

אבל לדעתי שאומרים יריבויות בNBA זה לא יריבויות של מכות או גזענות כמו אצלנו אלא יריבויות ספורטיביות טהורות! (וככה זה אמור להיות) ובלי ספק היריבות הכי גדולה שהיתה (ולדעתי גם תהיה) היא כמו שכבר CACHE כתב וגם שם בשרשור תמונות, מג'יק נגד בירד/לייקרס-בוסטון, יריבות פשוט קלאסית, וגם מה שהיה טוב זה שאפחד לא ממש ניצח שם.
 
ונשאלת השאלה...

איך אתה אוהד של 2 הקבוצות?
 

chaiel

New member
מה הבעיה?!

אני רוצה שהסלטיקס תנצח רק בגלל גארנט וטיפה אלן והשנה גם למדתי לאהוב את פירס. אם גארנט עובר פתאום בטרייד או משהו אני לא ירצה שהיא תנצח (יקרה בטוח!) ואת הלייקרס יותר בגלל קובי ואז בגלל שגרתי שם...
 

עומר ד

New member
ג'ורדן מול פיפן.. כן כן.

מי שקרא את ספרו של סם סמית', JORDAN RULESהעיתונאי של השיקגו טריביון שליווה את השיקאגו בולס בעונת 90-91 ההיסטורית אז זכו לראשונה..יתקל בתיעוד של האימונים תחת פיל ג'קסון. פיפן היה שחקן שעלה למדרגת אול סטאר בשנה הזו ממש. לדברי ביל קרטרייט ושחקנים מינוריים נוספים בקבוצה כמו מיודענו דניס הופסון האימנוים שהיו בבולס היו אינטסנסיביים יותר פי כמה וכמה מהמשחקים בעונה הסדירה. ג'ורדן ופין היו שומרים אחד על השני , יצר התחרותיות של פיפן הוא הפחות מוכר מבין השניים אבל כנראה שהיה לא קטן בכלל. והיו גם מכות. אבל בעיני מה שמסכם את זה הן ההערות של הסגל של הבולס גם בשנים שאח"כ - כשאימונים בליגה נערכים ביותר אינטסנסיביות ממשקחי פלייאוף.
 

המשתגר

New member
OREL תחסום אותו! |סמיילי מוציא לשון|

צריך לנסות ולמצוא את המציאות מתוך כל הדברים. מצד אחד, אין ספק שג'ורדן הוא אחד היצורים הכי תחרותיים בעולם. בטוח שאימונים כשהוא נמצא אינם באווירה של כיף, אלא קשוחים. ואם מצרפים את פיפן למשוואה אפשר להיות בטוחים שהיו אימונים חריפים. מצד שני, הספר JORDAN RULES, הוא ספר די מגמתי ומגעיל. הספר בא לעולם באחת העונות החזקות ביותר של הבולס באותה התקופה, וזרק שם די הרבה רפש על כל הסביבה של הבולס ובפרט על ג'ורדן. אני טוען דבר פשוט - אין מצב בעולם שקבוצה תצליח כפי שהבולס הצליחו באותה העונה כשהיחיסם בין השחקנים דומים לאלו שמתוארים בספר.
 

עומר ד

New member
קראת את הספר .?

אני לא חושב שהוא מגמתיע יותר מאשר כל ספר של עיתונאי זה או אחר.. בכל זאת הוא טייל איתם שנה...
 

סלים וארזה

New member
מנהל
יאללה בואו נשים לכם עוד כמה שלא הזכרתם רג'י מילר מול הניקס (מחוזקים בספייק לי) ביל ליימביר מול כל מי ששיחק נגדו - נחשב לאחד השחקנים הכי שנואים בליגה בכל הזמנים קובי ברייאנט מול ריי אלן (זוכרים את הטראש טוק?) טרייסי מקגריידי שהתעצבן מכך שהוא כינור שני לבן דודו, וינס קרטר בטורונטו וביקש לעזוב וקצת מעבר לשחקנים: ספריוול מול פי ג'יי קרליסימו אלן אייברסון מול לארי בראון רון ארטסט מול הקהל של דטרויט איזיאה תומאס כיום מול אוהדי הניקס
 
למעלה