ירח דבש

avrora

New member
ירח דבש../images/Emo53.gif

אנו מתכוונים לנסוע ללונדון והתחלנו לחפש מקום ללון שם. השאלה שלי למי שמכיר\ה את העיר - מה הן ההמלצות, מה מאפיין מלוני N כוכבים. כי אני שמעתי שזה מאד תלוי במדינה: למשל היינו בפראג במלון של 3* והכל היה נהדר (ניקיון, חדר, אוכל וכו') ולדוגמא שמעתי שבצרפת מה שפחות מ-4* זה חור. אז בבקשה המלצותכם\ן,טיפים... מומחים\ות בנושא.
 

dmagidor

New member
הייתי במלון 3 כוכבים בלונדון

שהתברך בכך שנמצא הכי במרכז שרק יכול להיות (בפיקדילי), אבל החדרים - למרות שהיו סבירים - יצרו תחושה קצת מלוכלכת, והמקחלת/שירותים היו קטנטנים. לירח דבש לא הייתי הולכת על פחות מ4* (המלון הכי טוב שישנתי בו בלונדון היה ה-white house, אבל הוא נדמה לי חמישה). מצד שני, בפירוש הייתי בודקת אופציות של bed & breakfasts בלונדון, שיכולים לספק לינה נעימה, אווירה מעניינת, ומחיר נוח יותר.
 

Luly4

New member
המלצה חמה: תחשבו על יעד אחר

אני גרה בלונדון. שעד לא מזמן כתיירת הייתה יעד מועדף. כיום היא יקרה בטירוף!!!!! במיוחד לישראלים. כדאי לכם לנסוע ליעד אחר. אם עדיין אתם מתדקשים על לונדון,אני אשמח לעזור. והעיקר שיהיה במזל!!!
 

avrora

New member
תמיד חלמנו על לונדון-שנינו

אז החלטנו שאנחנו רוצים להרשות לעצמנו את זה עכשיו (חתונה היא נימוק) אז מתי?! אז כל עזרה, המלצה, עצה נשמח לקבל! תודה רבה על תגובתך וברוכה הבא לפורום הנפלא שעזר לי המון!!!!!!!!
 

ditul

New member
היי

אם זה החלום לכו על זה. לונדון יכולה להיות רומנטית מאוד. נכון שהיא יקרה אבל יש המון מה לעשות ולראות גם בלי שופינג. אני גרה בלונדון כך שאם תצטרכו עזרה והמלצות אל תהססו. כהתחלה תבדקי את הלינק הבא - מידע כללי על העיר.
 

Mikella

New member
ישנם מלונות 3* בלונדון שהם אחלה

צריך לדעת לאיזה מלון הולכים. חלקם מאוד אפרוריים והחדרים קטנים.
 

italtal

New member
תנסי באיזור ארל'ז קורט יש שם אחלה

בד אנד ברקפסטים.
 

avrora

New member
תודה רבה לכולכן על עזרה

אני אסיים מוחרותיים עם מבחנים ואתחיל להסתכל על כל הלינקים שנתתן ושוב לשאול :).
על כל ההמלצות ותגובות! תמשיכו - אני קוראת אותן :) ושיהיה לכו-ו-ולם יום נפלא!
 
למעלה