ירושת צוואה
ירושת צוואה
שלום לכולם. יש לי בעיה,הקשורה לצוואה. סבתי נפטרה לפני חודשיים,ממחלה קשה. לאחר כ- 30 יום מהפטירה,נתבשר לי ע"י עורך דין שמנהל את עזבונה שקבלתי בירושה את כל עזבונה. כחצי שנה לפני מותה,סבתי לא יכלה ללכת לבנק עקב המחלה הקשה,ולכן שיתפה את אבי כפעיל בחשבון הבנק שלה,על-מנת שיוכל למשוך ולהפקיד עבורה כספים. למעשה, לאחר שאבי לא קיבל מאומה מהעזבון (ירושה) ,הלך לבנק וניצל את זכות חתימתו בחשבונה של סבתי ז"ל,ומשך את כל הכספים הנמצאים בחשבון הבנק כ- 80 אלף שח. אני מציין בנוסף,שאבי לקח את הכספים ללא ידעתי וללא ידיעת העורך דין המנהל את העזבון. אני מרגיש פגוע מאוד,זה רק כסף,ואם הוא היה מבקש חלק מהכסף על-מנת לסגור מינוסים או חובות כלשהם,היתי עוזר לו בכיף,הרי הוא אבי.אז למה לגנוב מהבן את הכסף שלו? (אגב אני אפילו ציינתי בפניו מספר פעמים שהיתי עוזר לו).למה לא להיות הגון. אם סבתי ז"ל החליטה להוריש הכל אלי,מדוע לא לכבד את החלטה? הרי יש סיבה שהיא נתנה לי את הירושה על-מנת שאוכל להתחיל את החיים כמו שצריך,כמו שכר לימוד להשכלה גבוהה וכד'.ולו כבר יש כסף ודירה ורכב,ולי אין כלום. מה עלי לעשות? 1. האם הבנק עשה טעות כשנתן את הכסף ככה סתם מבלי לבדוק צוואה וכדומה? 2. אבי השתמש בזכות חתימתו בחשבון של סבתי על-מנת לקחת כספים שלכאורה לא שלו (מוסרית). אבל יש לו זכות חוקית לקחת אותם. 3. מהם האופציות העומדים ברשותי? את מי לתבוע את אבי את הבנק? עגמת נפש? ואיך אוכל לקבל את הכסף שנועדו שאוכל להתחיל את חיי. (אגב אבי כבר משתמש בכספים שמשך הוא כבר קנה פרגולות לבית,ומתכנן טיול ענק לחול) אודה לכם אם תעזרו לי.. אורן.
ירושת צוואה
שלום לכולם. יש לי בעיה,הקשורה לצוואה. סבתי נפטרה לפני חודשיים,ממחלה קשה. לאחר כ- 30 יום מהפטירה,נתבשר לי ע"י עורך דין שמנהל את עזבונה שקבלתי בירושה את כל עזבונה. כחצי שנה לפני מותה,סבתי לא יכלה ללכת לבנק עקב המחלה הקשה,ולכן שיתפה את אבי כפעיל בחשבון הבנק שלה,על-מנת שיוכל למשוך ולהפקיד עבורה כספים. למעשה, לאחר שאבי לא קיבל מאומה מהעזבון (ירושה) ,הלך לבנק וניצל את זכות חתימתו בחשבונה של סבתי ז"ל,ומשך את כל הכספים הנמצאים בחשבון הבנק כ- 80 אלף שח. אני מציין בנוסף,שאבי לקח את הכספים ללא ידעתי וללא ידיעת העורך דין המנהל את העזבון. אני מרגיש פגוע מאוד,זה רק כסף,ואם הוא היה מבקש חלק מהכסף על-מנת לסגור מינוסים או חובות כלשהם,היתי עוזר לו בכיף,הרי הוא אבי.אז למה לגנוב מהבן את הכסף שלו? (אגב אני אפילו ציינתי בפניו מספר פעמים שהיתי עוזר לו).למה לא להיות הגון. אם סבתי ז"ל החליטה להוריש הכל אלי,מדוע לא לכבד את החלטה? הרי יש סיבה שהיא נתנה לי את הירושה על-מנת שאוכל להתחיל את החיים כמו שצריך,כמו שכר לימוד להשכלה גבוהה וכד'.ולו כבר יש כסף ודירה ורכב,ולי אין כלום. מה עלי לעשות? 1. האם הבנק עשה טעות כשנתן את הכסף ככה סתם מבלי לבדוק צוואה וכדומה? 2. אבי השתמש בזכות חתימתו בחשבון של סבתי על-מנת לקחת כספים שלכאורה לא שלו (מוסרית). אבל יש לו זכות חוקית לקחת אותם. 3. מהם האופציות העומדים ברשותי? את מי לתבוע את אבי את הבנק? עגמת נפש? ואיך אוכל לקבל את הכסף שנועדו שאוכל להתחיל את חיי. (אגב אבי כבר משתמש בכספים שמשך הוא כבר קנה פרגולות לבית,ומתכנן טיול ענק לחול) אודה לכם אם תעזרו לי.. אורן.