ירושה זה ברכה?
ירושה זה ברכה?
לסבי וסבתי ז"ל 7 ילדים. הדירה כמסורת אותם ימים רשומה על שם הסב. הסב נפטר לפני שנים מספר ללא צוואה. הסבתא נפטרה לאחרונה והורישה את רכושה ל 4 מתוך 7 ילדיה בחלקים שווים, מאחר והם גם אלו שטיפלו בה ובדירה, דאגו ומימנו את אישפוזה וכו. האם הדירה מתחלקת במלואה בין ה4 (על פי צוואת הסבתא), או 50% בין ה 4 ו50% בין ה7? או משהו אחר? הצילו
ירושה זה ברכה?
לסבי וסבתי ז"ל 7 ילדים. הדירה כמסורת אותם ימים רשומה על שם הסב. הסב נפטר לפני שנים מספר ללא צוואה. הסבתא נפטרה לאחרונה והורישה את רכושה ל 4 מתוך 7 ילדיה בחלקים שווים, מאחר והם גם אלו שטיפלו בה ובדירה, דאגו ומימנו את אישפוזה וכו. האם הדירה מתחלקת במלואה בין ה4 (על פי צוואת הסבתא), או 50% בין ה 4 ו50% בין ה7? או משהו אחר? הצילו