ירוקה בתחום.. אפשר כמה שאלות?

girl111

New member
ירוקה בתחום.. אפשר כמה שאלות?

צהריים טובים לכולם
אני חדשה כאן.. עברתי למרכז לפני שבועיים ועד מהרה גיליתי שבלי קטנוע אי אפשר לזוז כאן. החלטתי לקנות...אתמול קניתי קטנוע חדש סאן יאנג VS 125 סמק( על פי המלצות של חברים..וזה גם מה שיכולתי לממן. גם אמרו לי שבגלל שאני חדשה בתחום אני חייבת משהו חדש שלא יעשה לי בעיות, רציתי לקנות משומש כי זאת הוצאה מאד גדולה) עד שאני אקבל אותו אני מתכוונת להוציא רשיון( אמרו לי שזה ממש לא ביג דיל..אני לא יודעת, יש לכם כמה טיפים?
) יש לי כמה שאלות קודם כל בגלל שזה קטנוע חדש איך אני שומרת עליו כמה שיותר מגנבות? אני גרה ברמת גן ואמרו לי ( רק אח"כ) שיש במרכז מכת גנבות ושאפילו לא רוצים לעשות ביטוחים, ואם כן, אז במחירים מאד מופקעים. למישהו יש המלצה? חברת ביטוח הוגנת? איך שומרים על כלי? אולי שרשרת עבה? לא יודעת.. עד עכשיו היה לי רכב. דבר שני, שמעתי שיש אפשרות להתקין אזעקה. זה עוזר במשהו? זה יקר? ו..בקשר לאביזרים.. שמעתי שיש הרבה סוגי קסדות זולות וגם יקרות. יש הבדל משמעותי באיכות? או שזה רק המחיר? מה מומלץ?
 

aaronc76

New member
תתחדשי

קצת מוזר לי שקודם קונים ורק אחר כך שואלים ולבסוף עושים רשיון אבל אולי זה רק אני... לגבי גניבות - להתפלל חזק זה הכי טוב. לגבי קסדות - מבחינת מיגון אני לא חושב שיש הרבה הבדל בין הקסדות באותה קטגוריה (שלמות,חצאיות וכד'). כן יש הבדל בנוחות ובאטימה מפני רוח ושאר פגעי מזג האוויר. ממליץ לקנות משהו "מותגי" יקר יחסית ולא זולה. למשל shoei.כמובן שסגורה. לגבי אזעקה - יש אפשרות. בד"כ הן לא מי יודע אפקטיביות נגד מי שבאמת רוצה לגנוב את הכלי. יקר? זה עניין של מה יקר בעינייך. יכול לנוע מ1000 ועד 3000 ש"ח לאזעקה ממוצעת. בהצלחה.
 

biltong SA

New member
לא חייבים לקנות משהו "מותגי"

תוכיח לי שקסדה באלפיים שקל עושה את העבודה יותר טוב מקסדה של 500.
 

e-shfiyut

New member
שלום ירוקה,

המחיר של ביטוח מקיף אמנם מעט גבוה, אבל דעתי שווה את זה... במקרה של VS מדובר על עוד 1300-1500 שקלים בשנה... 100 וקצת שקלים בחודש... שווה את השקט הנפשי, מה ש"דורשים" בביטוח זה שרשרת עבה ונחמדה שתחבר את הקטנוע לעמוד כלשהו. לגבי ההוצאה של הרישיון זה עניין של שבוע עד שלושה שבועות... תלוי בעיקר במזל, בהנחה שאת לא נוראית ממש. עם קצת מזל תוך שבוע יהיה לך רישיון (בהנחה שאת לא נהגת חדשה גם ברכב.... צריך ותק של 3 שנים אם אינני טועה). לגבי קסדה, באמת המחירים מאוד משתנים ומגוונים אבל מהניסיון המועט שיש לי (אני רוכבת כמה חודשים בודדים), אני יכולה להגיד שאני מרוצה מהקסדה שלי, קסדה שלמה שעלות חדשה 400-550 ש"ח. אין לי סיבה להוציא מעבר לזה... כי השימוש שלי הוא לשם פרקטיות בלבד, אז שיהיה קצת יותר רעש, לא נורא. זה שווה לי את ה2000 שקל הבדל. נסיעה טובה!
 
את הבקטנוע אני לא מכירה אבל ../images/Emo26.gif

אבטחת הקטנוע: - שרשרת (ניתן לקנות במוסך בו קנית את הקטנוע) - מנעול דיסק (כנ"ל) - נעילת הגה (כשיגיע הקטנוע, יסבירו לך איך נועלים את הכידון) - כיסוי (גם מהמוסך) אביזרים: - קסדה - מעיל - כפפות קסדה: קסדות נעות מ400 לניטרו ועד 4000 לשואי השאלה היא האם את רוצה לשאת בתוצאות של חומר זול, שהמשקף נשרט מכל נגיעה והבטנה מתרחבת ומתבלה מהר או להוציא ים כסף על קסדה כשאת רוכבת על 125.... המצלה שלי היא HMR, SHARK שנוחות יותר, ניטרו נורא כבדה...אבל לקטנוע זה פחות משמעותי כי הישיבה זקופה....
 
נעשה לך סדר ביתושים בראש

רכשת קטנוע מצוין. רכבתי עליו למבחן והוא באמת קטנוע משובח. תתחדשי. למנוע גנבה קשה אבל אפשר לנסות: מנעול שרשרת מנעול דיסק (את תצטרכי את ה5 מ"מ אם אני לא טועה.) אזעקה זה כבר עניין של טעם אישי ועומק הכיס. וכן, אזעקה בהחלט תורמת לעיכוב הגנבים. את כל אלו תוכלי לרכוש ברמת גן בכלבוטקס. רח' נגבה 55 פינת רחוב הירדן. בעל המקום גולש בתפוז וכינויו גיקסר. הוא יותר מאשר ישמח לעזור לך. אם תחליטי לרכוש במקום אחר - יש די והותר חנויות אביזרים בדרום תל אביב. רכשי לך כיסוי מתאים לקטנוע. זה חוסך הרבה פעמים מאבק עיקש עם לשלשת ציפורים, ילדים סקרנים ופרחות שמסדרות את השחורבלונד שלהן במראות של הקטנוע. מיגון רוכב: קסדה רוכשים במחיר הראש ולא במחיר הקסדה. תחליטי את, כמה שווה הראש שלך. איכות עולה כסף, אל תתפשרי. מעיל - ממליצה בחום לרכוש מעיל קיץ ומעיל חורף. מעיל רב עונתי טוב לאירופה ולא לאוגוסט הישראלי. כפפות - עניין של תקציב. מיגוני ברכיים - אני מבטיחה שלך שאם תרכשי לך כאלו ותשתמשי בהם בכל רכיבה, את תודי לי באחד הימים. גם את כל אלו תוכלי למצוא בכלבוטקס או לחילופין בדרום תל אביב. חברת ביטוח - יכולה להמליץ על רמי ביטוחים. הוא המבטח שלי ואני מרוצה עד השמים. בהצלחה.
 
למעלה