ירון וליה-הסרטון

eyal-m

New member
אלה כל הקטעים שיש לי מהסידרה, אבל

בקרוב אני גם יעלה עוד 3 ראיונות: 1>הראיון של הכוכבים בדידי לוקלי - עם דידי הררי 2>ראיון טלפוני של איל ברקאי מרדיו חיפה,יום לפני ההגעה של הכוכבים לעיר 3>הראיון של הכוכבים ברדיו חיפה ביום שהגיעו לעיר בקרוב!!!
 

eyal-m

New member
למי שעוד לא הוריד!!!בלעדי!הקפצה

----------------------------------------
 

Dafi the Mighty

New member
../images/Emo24.gif תודה אייל!

אם יש לך עוד קטעים, שים!
 

eyal-m

New member
בבקשה,אין על מה מותק!!!

אז זהו אין לי עוד קטעים יש לי את הראיונות, שזה עם כל הכוכבים כולל ריקי ושם הם מדברים מלאאא
 

s t e l l a

New member
ליה וירון

תמונה מתוך סצנת האהבה בין ירון וליה. איזה יפים!!!
 

s t e l l a

New member
ועוד משהו..

מילות השיר שהתנגן ברקע:ROXETTE\LISTEN TO YOUR HEARTS I know there's something in the wake of your smile. I get a notion from the look in your eyes, yea. You've built a love but that love falls apart. Your little piece of heaven turns too dark. Listen to your heart when he's calling for you. Listen to your heart there's nothing else you can do. I don't know where you're going and I don't know why, but listen to your heart before you tell him goodbye. Sometimes you wonder if this fight is worthwhile. The precious moments are all lost in the tide, yea. They're swept away and nothing is what is seems, the feeling of belonging to your dreams. And there are voices that want to be heard. So much to mention but you can't find the words. The scent of magic, the beauty that's been when love was wilder than the wind
 

RiNaTiT

New member
הודעה ליעל צל

הסירטונים ממש אבל ממש יפים את מוכשרת.... אהבתי נורא את השיר של ירון וליה זה היה השיר ששמו בזמן שהם שכבו את יכול בבקשה בבקשה להגיד לי של מי הוא ואיך קוראים לו? ממש יפים הסירטונים!!
 

יעל צל

New member
התוכנה

יש את ה windows movie maker של הווינדווס ויש premiere וגם video studio אבל זה בכסף
 

LuZ dE EsTrElLa

New member
כן יש לי מובי מייקר

אבל לא הצלחתי לעשות מעברים נחמדים כאלה כמו בסרטון שלך התכנה שאת השתמשת בה עולה כסף? ומה השם שלה?
 

MrJacKasS

New member
סרטון ממש יפה...

אם כי לא כ"כ קשה להכין אותו
בקשר לסצינות של ירון וליה - כמה הם מתנשקים!!! והיום בפרק הם שכבו 2 דקות לפני החזרה! איזה חיות! כמה ירון מנשק את ליה! די.. זה כבר מגעיל...
 

MrJacKasS

New member
סרטון ממש יפה...

אם כי לא כ"כ קשה להכין אותו
בקשר לסצינות של ירון וליה - כמה הם מתנשקים!!! והיום בפרק הם שכבו 2 דקות לפני החזרה! איזה חיות! כמה ירון מנשק את ליה! די.. זה כבר מגעיל...
 
למעלה