ירוד משני (help)
שלום דוקטור, אני בן 58, לפני 19 שנים עברתי RK בשתי העיניים, הצלחה מזערית. איני יודע אם בגלל זה בשנת 87 היה לי הפרדות רשתית עקב ניוונים נותחתי ובוצע חיגור cryo, לייזר. ראיה 0. עין ימין: מקולה פריפריה מיופייה + צלקות\מיופייה פרוגרוסיב מאליגנט עם עיכוב בזגוגית קל, ועכירות בקופסת האחורית (קטרקט משני) לאחר ביצוע קטרקט. לפני 3 חודשים היה לי הפרדות רשתית בעין ימין, בוצע חיגור מלא ראיה 6/50 שמאור מפריע לתפקוד יומי מקרוב. באולטרסאונד: אוקולרי תקין. הומלץ לעבור YAG בעין ימין עם סיכונים של הפרדות רשתית נוספת. מבקש מחברי הפורום וממך ד"ר אם יש מישהו עבר את ה- YAG לייעץ לי האם כדאי לעבור את זה או לא ומה הסיכויים להצלחה. אני פשוט אובד עצות. תודה על תשובתכם.
שלום דוקטור, אני בן 58, לפני 19 שנים עברתי RK בשתי העיניים, הצלחה מזערית. איני יודע אם בגלל זה בשנת 87 היה לי הפרדות רשתית עקב ניוונים נותחתי ובוצע חיגור cryo, לייזר. ראיה 0. עין ימין: מקולה פריפריה מיופייה + צלקות\מיופייה פרוגרוסיב מאליגנט עם עיכוב בזגוגית קל, ועכירות בקופסת האחורית (קטרקט משני) לאחר ביצוע קטרקט. לפני 3 חודשים היה לי הפרדות רשתית בעין ימין, בוצע חיגור מלא ראיה 6/50 שמאור מפריע לתפקוד יומי מקרוב. באולטרסאונד: אוקולרי תקין. הומלץ לעבור YAG בעין ימין עם סיכונים של הפרדות רשתית נוספת. מבקש מחברי הפורום וממך ד"ר אם יש מישהו עבר את ה- YAG לייעץ לי האם כדאי לעבור את זה או לא ומה הסיכויים להצלחה. אני פשוט אובד עצות. תודה על תשובתכם.