יצוא אודיו כ-mp3

a m i h a i

New member
יצוא אודיו כ-mp3

פירמטתי את המחשב שלי והתקנתי הכל מחדש ועכשיו הקיובייס נותן לי לייצא mp3 הכי גבוה ב-128 התקנתי קודק אבל הקיובייס לא משנה את ההגבלה מה עושים?
 

a m i h a i

New member
תסלחו לי, אבל אני פשוט דביל

הייתי במונו ולא בסטריאו למה יצאתי יפה במקום חכם, למה?
 
למעלה