a m i h a i
New member
יצוא אודיו כ-mp3
פירמטתי את המחשב שלי והתקנתי הכל מחדש ועכשיו הקיובייס נותן לי לייצא mp3 הכי גבוה ב-128 התקנתי קודק אבל הקיובייס לא משנה את ההגבלה מה עושים?
פירמטתי את המחשב שלי והתקנתי הכל מחדש ועכשיו הקיובייס נותן לי לייצא mp3 הכי גבוה ב-128 התקנתי קודק אבל הקיובייס לא משנה את ההגבלה מה עושים?